onko joku syönyt pitkään Imovanea
Kommentit (5)
Olen syönyt 20 v. Välillä olin pari vuotta ilman. Lopetin lomalla, valvoin melkein kokonaan muutaman yön, sitten uni palautui normaaliksi. Suht helposti onnistui lopettaminen. Ja valitettavasti myös aloittaminen kun tuli unta uhkaava elämänvaihe.
Tuttuni aloitti lääkkeen ja aluksi riitti puolikas silloin tällöin unettomuuteen. Vuoden päästä puolikas meni joka päivä ja siitä puolenvuoden päästä annostus kasvoi kokonaiseen tablettiin... Yritti muutamat kerrat olla ilman, mutta yöt meni valvomiseksi. Kai sitä olisi päässyt eroon jos olisi jatkanut ja jatkanut ilman. Mutta ei jaksanut. No en tiedä mitä haittaa vuosien syömisestä on...
Jjjjep. Ja stilnoctia. Ja a-klinikan avulla ja puolen vuoden helvetin kautta alan olla jaloillani. Nousi siis tolet ja aiheutti masentuneisuutta, otsetuhoisuutta, epämääräistä ahdististusta jne jne.
Aina tapauskohtasta, mut itse koukutuin niin, että tarvitsin apua ja sitä myös sain. Kannattaa puhua asiasta rohkeasti, on hyvin yleistä. Tsemppiä!
Imovanea ei edes kannata syödä viikkoa pidempään koska säännöllisesti syötynä se menettää vaikutuksensa.
Pienentää annosta muru kerrallaan, hitaasti.