Ärsyttävää miettiä kesälomaa kun miehen kanssa menee päin peetä
Ei huvittaisi sen kanssa lähteä minnekään kun ei meillä ole toisillemme mitään asiaa. Kiva istua jossain kreikkalaisessa tavernassa ja molemmat kattelee vieraisiin pöytiin. Lapsille jotain jutellaan. Onpa kivaa, jee.
Kommentit (9)
Ei kuulosta lomaongelmalta vaan avioliitto-ongelmalta. Tuskin sanottavaa on arjessa jossei lomallakaan.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 16:01"]
Ei kuulosta lomaongelmalta vaan avioliitto-ongelmalta. Tuskin sanottavaa on arjessa jossei lomallakaan.
[/quote]
No eipä ole ei. Ennen on lomalla vielä jotenkin jaksettu, nyt ei jaksaisi edes sitä.
Voittehan puhua toisillenne vaikka kreikkaa, tuossa vaiheessa väliä vaikkei niin ymmärräkään.
Miksi edes olette yhdessä? Äläkä vaan sano, että lasten takia.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 16:36"]Miksi edes olette yhdessä? Äläkä vaan sano, että lasten takia.
[/quote]
Niimpä?
Tottumus, sääli, tapa, talous, laiskuus jne.. onhan noita (teko)syitä. ap
Panostakaa suhteeseen. Ei se voivottelemalla parane.
oon miettinyt koko päivän ihan samaa :( mies on viimeisen kuukauden suunnitellut vain ja ainoastaan OMIA menojaan -hän sitä ja tätä ja tota- ja sopinut samoin vaikka sun mitä. naapureidenkin menot tuntuu olevan prioriteettilistalla tärkeämpiä kuin minä ja lapset ja meidän yhteiset menot. Siis niitähän ei edes olla suunniteltu!!!! Miestä ei näytä kiinnostavan.
Lapset oottaa et jotain yhteistä kivaa tehtäis koko porukalla, minäkin joo, mutta kaipa tämä nyt tähän menee että minä teen jotain pientä itsekseni lasten kans ja mies huitelee itsekseen omissa menoissaan. Älytöntä!
Pitäkää lomat eri aikaan ja sä lähdet muksujen kanssa jonnekin. Tai et. Väkisinkö sitä pitää lomansa pilata vain tavan vuoksi.