Muistaako joku kissin chatin? :D
Kommentit (24)
Muistan. Ja tein feikkiprofiileja sinne, sovin treffejä ja kuljin itse kavereideni kanssa "sattumalta" ohi kun joku mimmi odotteli sitä ihanaa poikaa treffeille, kissin chatistä... :D Voi sitä aikaa.
Silloin oli skanneritkin aika harvassa, piti aina kuvailla vain ulkonäkö tarkasti. Tai lähettää kuva etanapostilla.
Itse myös löysin elämänkumppanin Kissin chatista.
Girl86 yksityisesti kuiskaa SEURAAAAAAAA!!!
Meikä: "Oon 13 wee stadist"
Joku random jätkä: "mistä päi"
Ja sitten alkoi hirvee huuto kotona... "ÄITIIIIII, mitä kaupunginosia Helsingissä on?!"
Ah, muistoja :D Joskus ala- ja yläasteen välisenä aikana tuli tuolla roikuttua ja aina piti olla stadist vaikkei asunut siellä päinkään :D
Minäkin olen löytänyt mieheni sieltä vuonna 2002 :D. Nykyisin ollaan naimisissa ja meillä on kaksi lasta.
Muistan, ja muistan myös City-lehden chatin :D
Oi, muistan kun muistutit..=) Juttelin siellä "Pikkupirun" kanssa paljon..=)
[quote author="ExoPol" time="06.06.2015 klo 18:24"]Oi, muistan kun muistutit..=) Juttelin siellä "Pikkupirun" kanssa paljon..=)
[/quote]
Heh, itsekin käytin tuota nimimerkkiä nuorissa ja oulussa
Muistan, käytiin siellä joskus ala-asteen tietokonetunneilla.
Muistan. Kävin siellä joskus varhaisteininä harrastamassa nettiseksiä. Tajusin tietysti kuvailla itseni ihan erilaiseksi kuin oikeasti olen. Kerran joku ehdotti leikkiä, jossa hän olisi isäpuoleni. En suostunut. Yök.
Ahahaha todellakin muistan! Ala-asteikäisenä siellä kaverin kanssa pervoiltiin aikuisten miesten kanssa...
Minäkin löysin aviomieheni sieltä!
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 19:41"]
[quote author="ExoPol" time="06.06.2015 klo 18:24"]Oi, muistan kun muistutit..=) Juttelin siellä "Pikkupirun" kanssa paljon..=) [/quote] Heh, itsekin käytin tuota nimimerkkiä nuorissa ja oulussa
[/quote]
No auts! Ollaankohan tuttuja kissin chatista..=)))
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 18:14"]
Meikä: "Oon 13 wee stadist"
Joku random jätkä: "mistä päi"
Ja sitten alkoi hirvee huuto kotona... "ÄITIIIIII, mitä kaupunginosia Helsingissä on?!"
Ah, muistoja :D Joskus ala- ja yläasteen välisenä aikana tuli tuolla roikuttua ja aina piti olla stadist vaikkei asunut siellä päinkään :D
[/quote]
Mullakaan ei ollut mitään hajua Helsingin kaupunginosista, joten käytin apuna Monopoli-peliä. Valitsin toki kotikatuni sieltä kalleimmasta päästä ja kerroin asuvani Esplanadilla :D :D :D Muistan että seuraavaksi multa kysyttiin että asunko etelä- vai pohjoisespalla jolloin päätin poistua keskustelusta ja kehitellä vedenpitävämmän tarinan chattiminälle.
Mä muistan. 90-luvun loppua ja 2000-luvun alkua.
Löysin sieltä ja telkkarin tekstiviestichatista muutaman panokaverin aikanaan.