Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko vähemmän paha jos pettää vaimoa miehen kanssa?

Vierailija
31.01.2022 |

Jos kaverin kanssa vähän toistemme kulleja imeskellään?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu naisesta. Jollekin yhtä paha, joku taas voi haluta mukaan noihin puuhiin tai ainakin katsomaan!

Vierailija
2/14 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun nainen pettää misetään, se se vasta paha onkin. Olkoon mikä vaan se toinen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin pettymys ja järkytys että mies onkin piilohomostelija.

Vierailija
4/14 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia, jos hengitys haisee paskalta kotiin tullessa. Mukavahan se on paskasta mulkkua lutkutella.

Vierailija
5/14 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota vaimosi mukaan!!!

Vierailija
6/14 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaalia, jos hengitys haisee paskalta kotiin tullessa. Mukavahan se on paskasta mulkkua lutkutella.

Ei kai se mulkku paskassa ole jos ei perseessä käy?

Vierailija
7/14 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan et jää kiinni. Minä käyn aina työpäivien yhteydessä naimassa ja imemässä eikä vaimo tajua mitään.

Vierailija
8/14 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan et jää kiinni. Minä käyn aina työpäivien yhteydessä naimassa ja imemässä eikä vaimo tajua mitään.

Olen siis jätefirmassa töissä.

Vierailija
9/14 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla entinen vaimo suuttui, kun jäi kiinni toisen naisen kanssa olemisesta ja en pitänyt sitä ollenkaan pahana.

En vieläkään tajua logiikkaa: ilmeisesti halusi umpiot tummiksi tasa-arvon tähden?

Vierailija
10/14 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu oman suvun koosta. Suureempaa häpeämisen aihetta ei ihmiselle voi olla ja tulla, kuin sukuun ruskean reiän ritari.

Vierailija
11/14 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun nainen pettää misetään, se se vasta paha onkin. Olkoon mikä vaan se toinen!

No onhan siinä valtava ero että pettääkö nainen naisen vai miehen kanssa. Naiselta voi saada sellaista, mitä mies ei voi antaa. Mies olisi suora kilpailija. Suhtautuisin itse ainakin aivan eri tavalla. Varsinkin jos pääsisin katsomaan tai mukaan. 

Vierailija
12/14 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mitä ootte vaimon kanssa - yleensä sanattomasti - sopineet.

Ei mitään logiikkaa mutta tollain avoimeen suhteeseen voisi jopa saada luvan helpommin.

Vierailija
13/14 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu missä laitoksessa kyselyjä tehdään. Huolestuttavaa, että Suomessa kätkät pääsee vaikka vasikan kanssa vihille, mutta armeijaan ei voida mennä. Alkaa kuulemma ahdistamaan

Vierailija
14/14 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu missä laitoksessa kyselyjä tehdään. Huolestuttavaa, että Suomessa kätkät pääsee vaikka vasikan kanssa vihille, mutta armeijaan ei voida mennä. Alkaa kuulemma ahdistamaan

Siis jätkät

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän