Onko vähemmän paha jos pettää vaimoa miehen kanssa?
Jos kaverin kanssa vähän toistemme kulleja imeskellään?
Kommentit (14)
Mutta kun nainen pettää misetään, se se vasta paha onkin. Olkoon mikä vaan se toinen!
Pahin pettymys ja järkytys että mies onkin piilohomostelija.
Ihan normaalia, jos hengitys haisee paskalta kotiin tullessa. Mukavahan se on paskasta mulkkua lutkutella.
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalia, jos hengitys haisee paskalta kotiin tullessa. Mukavahan se on paskasta mulkkua lutkutella.
Ei kai se mulkku paskassa ole jos ei perseessä käy?
Kunhan et jää kiinni. Minä käyn aina työpäivien yhteydessä naimassa ja imemässä eikä vaimo tajua mitään.
Vierailija kirjoitti:
Kunhan et jää kiinni. Minä käyn aina työpäivien yhteydessä naimassa ja imemässä eikä vaimo tajua mitään.
Olen siis jätefirmassa töissä.
Mulla entinen vaimo suuttui, kun jäi kiinni toisen naisen kanssa olemisesta ja en pitänyt sitä ollenkaan pahana.
En vieläkään tajua logiikkaa: ilmeisesti halusi umpiot tummiksi tasa-arvon tähden?
Riippuu oman suvun koosta. Suureempaa häpeämisen aihetta ei ihmiselle voi olla ja tulla, kuin sukuun ruskean reiän ritari.
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun nainen pettää misetään, se se vasta paha onkin. Olkoon mikä vaan se toinen!
No onhan siinä valtava ero että pettääkö nainen naisen vai miehen kanssa. Naiselta voi saada sellaista, mitä mies ei voi antaa. Mies olisi suora kilpailija. Suhtautuisin itse ainakin aivan eri tavalla. Varsinkin jos pääsisin katsomaan tai mukaan.
Ihan mitä ootte vaimon kanssa - yleensä sanattomasti - sopineet.
Ei mitään logiikkaa mutta tollain avoimeen suhteeseen voisi jopa saada luvan helpommin.
Riippuu missä laitoksessa kyselyjä tehdään. Huolestuttavaa, että Suomessa kätkät pääsee vaikka vasikan kanssa vihille, mutta armeijaan ei voida mennä. Alkaa kuulemma ahdistamaan
Vierailija kirjoitti:
Riippuu missä laitoksessa kyselyjä tehdään. Huolestuttavaa, että Suomessa kätkät pääsee vaikka vasikan kanssa vihille, mutta armeijaan ei voida mennä. Alkaa kuulemma ahdistamaan
Siis jätkät
Riippuu naisesta. Jollekin yhtä paha, joku taas voi haluta mukaan noihin puuhiin tai ainakin katsomaan!