Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä nain.

Vierailija
06.06.2015 |

N32:sta pari aamua sitten takaapäin, hänen seistessään edessäni ja koukistellen pitkiä sääriään. En ymmärrä miksi viesti poistettiin?

Mitä pahaa siinä on, jos mä jollekin annan paksua tulipunaista terskaa melkein pillun pohjaan saakka?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, en huomannutkaan, että se poistui. Jos joku piti liian pientä myssyä päässään:)

N32v

Vierailija
2/7 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin toivottavasti kohta, kunhan futismatsi loppuu ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö N32 jaksaisi pari varvia aamulla, tiedän että on aika touhua ottaa vastaan tota mun klunssia, mutta voin tulla varovasti. ap.

Vierailija
4/7 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, mikä lorttovittu se sellainen olisi, jos ei isompaakin jötköä saisi rennosti tuikata? Kyllä kunnon nartun pillu jaksaa ja on aina valmiina kalua ottamaan:D Juuri tätä kirjoitellessakin valuu täytettä kermamunkista...
.
N32v

Vierailija
5/7 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä taas polvet notkahti ja silmissä säkenöi, kun tulin N32 leidiä takaapäin painaessa. Voi kiesus sitä sperman määrää mitä sieltä taas lensi.

Sinä se osaat rytmittää sääriesi koukistuksen ja perseen pyörityksen oikeaan aikaan.

Vierailija
6/7 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, mikä lorttovittu se sellainen olisi, jos ei isompaakin jötköä saisi rennosti tuikata? Kyllä kunnon nartun pillu jaksaa ja on aina valmiina kalua ottamaan:D Juuri tätä kirjoitellessakin valuu täytettä kermamunkista... . N32v

Taisi Pirkkalan rouvan pillu hyytyä ja nyt levätään silmät selällään kieli suusta roikkuen. Välillä tuollaisen terskan omaava kulli voi tehdä tepposet.

Vierailija
7/7 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pirkkalasta eikä kyllä hyytynyt, naitattaa kovastikin:D Eikä apua siihenkään vaivaan näy mailla halmeilla...

N32v