Google play palvelut pysäytetty
Miten saan tän puhelimeen vähän väliä tulevan ilmoituksen loppumaan? Puhelin jumittaa kun tuo ilmoitus tulee.
Kommentit (4)
Androidin suurin ongelma, käyttöjärjestelmä on suunniteltu niin, että muistia on aina rajattomasti käytössä.
Loppuvaiheessa edes tehdasasetusten palautus ei riitä, vaan muisti on kertakaikkiaan loppu.
Toinen todella ärsyttävä piirre, joka kerta kun kapulan avaa, niin joku sovellus on päivittämässä itseään, ja vaikkei koko sovellusta ole ikinä käyttänyt eikä ikinä aio käyttää, niin sitä ei saa poistettua. Päivitykset saa lopetettua seuraavaan käynnistykseen saakka, jonka jälkeen taas niitä tulee.
Ohjelmoitu hajoamaan!
Ja tyhmää, että sovelluksia ei saa siirrettyä SD-kortille muistia viemästä. (Vain muutaman pelin olen Sovellusten hallinnassa saanut siirrettyä.)
Varmaan siksi ei voi siirtää, että kortilla olevat sovellukset eivät saa vakoiltua muita puhelimen tiedostoja.
Mulla on tapana siirtää netti yhteys tablettiini..jossa on nyt näkynyt ärsyttävästi google palvetut pysähtelee tai jotain..eikä tuo mun puhelimessa samaa propleema tee..outoa miten toin sais tabletista helvettiin..hermot menee ja en ole mikään nero näiden laitteiden kanssa.
Vanha kysymys jo, mutta omaan J5-puhelimeen tuli tänään tuo ongelma.
Välimuistin tyhjennys ei auttanut. Piti mennä Asetukset -> Sovellusten hallinta
Siellä poistin koko Play palvelut käytöstä. Puhelin ilmoitti, että kaikki tiedostot menetetään.
Painoin ok, eikä mitään poistunutkaan käytöstä, ainoastaan Play-palvelujen tehdasasetukset palautuivat. Eikä puhelimesta ollut hävinnyt mitään kuvia eikä tiedostoja.
Ja tuo häiritsevä ilmoitus loppui.