Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

16v ja 17v seurustelee, ja äiti ei hyväksy.

Vierailija
06.06.2015 |

Äitini ei hyväksy minun seurustelua. Kuulemma olen liian nuori, ja en missään nimessä saisi olla poikaystävälläni _edes päivällä_. Poikkis oli kerran meillä yötä, mutta ovi oli auki ja äiti kävi stalkkaamassa vähän väliä. Ahdistavaa! Monta kertaa olen joutunut valehtelemaan missä olen, koska äiti ei muuten antaisi mennä poikkikselle yöksi jne.

Poikaystävässä ei ole mitään vikaa! Täysin kunnollinen ja kohtelias. En ymmärrä mikä äitiä vaivaa.

Kun äiti löysi pillerireseptini, äiti alkoi huutamaan että turha edes kuvitella yökyläilemistä tms. Siis mitä?!
Olen kyllä nyt muuttamassa kotoa, mutta äiti on niin helvetin kiinni minussa! Se luulee vieläkin että olen ihan pikkupentu.

Poikaystävän luona taas on rentoa, ja poikaystävän vanhemmat on tosi mukavia. Miksi juuri minun äiti on tuollainen natsi? Miksi? Olisi mukavampi pystyä suoraan kertomaan missä on, ilman valehtelua.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no kyllä 16-vuotias on vielä tosi nuori, varsinkin esim. muuttamaan pois kotoa, toisaalta se on ymmärrettävää jos vaikka muuttaa toiselle paikkakunnalla opiskelemaan, mutta kyllä toi äitisi kuulostaa vähän vainoharhaiselta!

Vierailija
2/15 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vainoharhainen. Olen 17v ja miesystävä 31v, eikä oma äidilläni ole mitään suhdetta vastaan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 10:31"]Aika vainoharhainen. Olen 17v ja miesystävä 31v, eikä oma äidilläni ole mitään suhdetta vastaan :)
[/quote]

Olisipa minulla samanlainem äiti.
ap

Vierailija
4/15 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 10:33"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 10:31"]Aika vainoharhainen. Olen 17v ja miesystävä 31v, eikä oma äidilläni ole mitään suhdetta vastaan :)
[/quote]

Olisipa minulla samanlainem äiti.
ap
[/quote]

Samanlainen*
ap

Vierailija
5/15 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 10:14"]no kyllä 16-vuotias on vielä tosi nuori, varsinkin esim. muuttamaan pois kotoa, toisaalta se on ymmärrettävää jos vaikka muuttaa toiselle paikkakunnalla opiskelemaan, mutta kyllä toi äitisi kuulostaa vähän vainoharhaiselta!
[/quote]

Kuule aika moni muuttaa tässä iässä pois kotoa. Se on täysin normaalia.
ap

Vierailija
6/15 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkaa pois. Se toimii.

Vierailija
7/15 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 10:38"]Karkaa pois. Se toimii.
[/quote]

Vois salee koittaa. Tää nykykieli tuntuu oudolta kirjoittaa.
ap

Vierailija
8/15 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta poicciksesi kanssa yhteen, mami tykkää.

Vierailija
9/15 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 10:53"]Muuta poicciksesi kanssa yhteen, mami tykkää.
[/quote]

No kyllähän sitä ollaan poikaystävän kanssa mietitty, ihan käytännön syistäkin. Äiti riemastuisi.
ap

Vierailija
10/15 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei ole minun äiti.

Vierailija
11/15 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 10:57"]Onneksi ei ole minun äiti.
[/quote]

Ole onnellinen.
ap

Vierailija
12/15 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain sillon aikoinaan mennä poikaystävälle päivällä, mutta yöksi meneminen oli äidille hirveä juttu. Oltiin 17-vuotiaita silloin. En tiedä kuvitteliko äiti, että päivällä on mahdotonta sekstailla vai mitä... Pääsin sitten menemään, kun lupasin että nukun vierashuoneessa... No, nukuin kyllä ihan poikaystävän vieressä:)

välillä äidit on tommosia. Ennen mun äiti valitti kun olin aina kotona ja sitten siirtyi valittamaan että en ole ikinä kotona... Poikkis oli meillä yötä vaan jos äiti oli jossain matkalla. En olisi kestänyt sitä kyttäystä.

koita kestää, mutta muista että jos äitisi on nyt jo tommoinen niin ei se siitä muutu vaikka muutat pois :I

Vierailija
13/15 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 11:03"]Mä sain sillon aikoinaan mennä poikaystävälle päivällä, mutta yöksi meneminen oli äidille hirveä juttu. Oltiin 17-vuotiaita silloin. En tiedä kuvitteliko äiti, että päivällä on mahdotonta sekstailla vai mitä... Pääsin sitten menemään, kun lupasin että nukun vierashuoneessa... No, nukuin kyllä ihan poikaystävän vieressä:)

välillä äidit on tommosia. Ennen mun äiti valitti kun olin aina kotona ja sitten siirtyi valittamaan että en ole ikinä kotona... Poikkis oli meillä yötä vaan jos äiti oli jossain matkalla. En olisi kestänyt sitä kyttäystä.

koita kestää, mutta muista että jos äitisi on nyt jo tommoinen niin ei se siitä muutu vaikka muutat pois :I
[/quote]

Tosi rohkaiseva tuo viimeinen lause :D No ei, kyllähän se tiedetään.
ap

Vierailija
14/15 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se siitä.

Vierailija
15/15 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 11:35"]Kyllä se siitä.
[/quote]

Toivottavasti.
ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän