Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikähän on palstalaisten älykkyysosamäärä?

Vierailija
31.01.2022 |

Harvinaisen tyhmää tuntuu porukka olevan.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi olla kovinkaan korkea kun kaikki kiinnostavat aiheet poistetaan palstalta ja taalla "keskustellaan vain tunnettujen laulujen sanoilla."

I'm a woman, hear me roar.

Palsta on viihdettä.

Vierailija
42/51 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauris, ohis ja puumis...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajunnanvirtaa ja kristallipalloa

Vierailija
44/51 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei osaa eikä arpaa

Vierailija
45/51 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toistan taas kantani, että palstalaisten ÄO on yli 100. Surullista, mutta totta. Keskiverto ÄO ei ole vielä kovin kummoinen. Loogisesti kömpelöitä argumentteja on jopa selvästi keskivertoa älykkäämmillä ihmisillä. Älykäs keskustelu on vaikea taito kuten matematiikka tai musiikki.

Vierailija
46/51 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jään kovasti jälkeen raisiolaisista pamikänniläisistä, varmaan mulla on sellanen 35 ÄO. Lähdenkin tästä kohta ulkoilemaan, saas nähdä mitä "pillunrasvoja" yks niistä mua älykkäämistä taas kailottelee!Raisio rulaa! Pamia naamaan vaan, ja puukot ja puntarit heiluun ja sähkökitarat ronkuun!

Vierailija
47/51 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mensalainen ei osannut keittää vettä.

Vierailija
48/51 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaisin 92.

Vierailija
49/51 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jään kovasti jälkeen raisiolaisista pamikänniläisistä, varmaan mulla on sellanen 35 ÄO. Lähdenkin tästä kohta ulkoilemaan, saas nähdä mitä "pillunrasvoja" yks niistä mua älykkäämistä taas kailottelee!Raisio rulaa! Pamia naamaan vaan, ja puukot ja puntarit heiluun ja sähkökitarat ronkuun!

Pampampampam Pame*a, ai ku sä oot sitte ihana!

Vierailija
50/51 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että kirjoittelee tylsistymistään typeryyksiä anonyymille nettipalstalle, jossa pelleilijöitä piisaa joka lähtöön ei välttämättä kerro paljoakaan älykkyysosamäärästä. No, ehkä Mensan porukkaa täällä ei paljoa ole, mutta eipä niillä oikein ole huumorintajuakaan.

Vierailija
51/51 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan päivystävät Suomen isoimmat timanttisormukset omistavat maisterit ja dosentit kykenevät arvoimaan muiden kirjoittajien älykkyyden oikeinkirjoituksen ja painon mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi