Mikähän on palstalaisten älykkyysosamäärä?
Kommentit (51)
Tajunnanvirtaa ja kristallipalloa
Toistan taas kantani, että palstalaisten ÄO on yli 100. Surullista, mutta totta. Keskiverto ÄO ei ole vielä kovin kummoinen. Loogisesti kömpelöitä argumentteja on jopa selvästi keskivertoa älykkäämmillä ihmisillä. Älykäs keskustelu on vaikea taito kuten matematiikka tai musiikki.
Jään kovasti jälkeen raisiolaisista pamikänniläisistä, varmaan mulla on sellanen 35 ÄO. Lähdenkin tästä kohta ulkoilemaan, saas nähdä mitä "pillunrasvoja" yks niistä mua älykkäämistä taas kailottelee!Raisio rulaa! Pamia naamaan vaan, ja puukot ja puntarit heiluun ja sähkökitarat ronkuun!
Mensalainen ei osannut keittää vettä.
Vierailija kirjoitti:
Jään kovasti jälkeen raisiolaisista pamikänniläisistä, varmaan mulla on sellanen 35 ÄO. Lähdenkin tästä kohta ulkoilemaan, saas nähdä mitä "pillunrasvoja" yks niistä mua älykkäämistä taas kailottelee!Raisio rulaa! Pamia naamaan vaan, ja puukot ja puntarit heiluun ja sähkökitarat ronkuun!
Pampampampam Pame*a, ai ku sä oot sitte ihana!
Se että kirjoittelee tylsistymistään typeryyksiä anonyymille nettipalstalle, jossa pelleilijöitä piisaa joka lähtöön ei välttämättä kerro paljoakaan älykkyysosamäärästä. No, ehkä Mensan porukkaa täällä ei paljoa ole, mutta eipä niillä oikein ole huumorintajuakaan.
Palstan päivystävät Suomen isoimmat timanttisormukset omistavat maisterit ja dosentit kykenevät arvoimaan muiden kirjoittajien älykkyyden oikeinkirjoituksen ja painon mukaan.
Palsta on viihdettä.