Yksinäinen naureskelia
Onko normaalia jos teini ikäinen tyttöni on paljon yksin ja naureskelee yksikseen...?
Kommentit (31)
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 23:35"]hmm.. kuulostaa hieman erikoiselta. oletko varma että hän ei esimerkiksi viestittele kaverilleen ja naureskele hauskoille viesteille?
[/quote]
Kyllä hän hauskoille viesteille nauraa mutta on se vähän hassua kun hän nauraa yksin saunassa ja jopa unissaan... Silloin hän ei käytä puhelinta
Ap
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 23:37"]jos hän ajattelee hassuja
[/quote]
Pitääpä kysyä mitä hänen päässä liikkuu :D
Ap
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 23:39"]laita vastaus tänne :D
[/quote]
Juu :D odottakaapas käväsen kysymässä
Millainen tyttö on muuten? Onko muuta aihetta olla huolissaan hänen mielenterveydestään? Eräällä tutulla ensimmäinen psykoosisairauden ulospäin näkyvä oire oli itsekseen puhuminen ja naureskelu.
Ihan kuin minä! Paitsi, että olen 21v ja asun yksin.
Noniin kävin kysymässä ja hän kertoi että hänelle saattaa tulla mieleen yhtäkkiä joitain hauskoja asioita jota on tapahtunut koulussa tai jossain. Lisäksi hän sanoi keksivänsä jotain hauskaa ja vääntämällä sen niin hauskaksi että pitää huulta purra ettei öisin kukaan herää hänen naureskeluun :D
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 23:42"]Noniin kävin kysymässä ja hän kertoi että hänelle saattaa tulla mieleen yhtäkkiä joitain hauskoja asioita jota on tapahtunut koulussa tai jossain. Lisäksi hän sanoi keksivänsä jotain hauskaa ja vääntämällä sen niin hauskaksi että pitää huulta purra ettei öisin kukaan herää hänen naureskeluun :D
[/quote]
Miten usein näin tapahtuu?
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 23:40"]Millainen tyttö on muuten? Onko muuta aihetta olla huolissaan hänen mielenterveydestään? Eräällä tutulla ensimmäinen psykoosisairauden ulospäin näkyvä oire oli itsekseen puhuminen ja naureskelu.
[/quote]
Mulla taitaa olla tuota psykoosi... :D ja masennus... Ja joku itsetuhoisuus homma...
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 23:43"][quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 23:42"]Noniin kävin kysymässä ja hän kertoi että hänelle saattaa tulla mieleen yhtäkkiä joitain hauskoja asioita jota on tapahtunut koulussa tai jossain. Lisäksi hän sanoi keksivänsä jotain hauskaa ja vääntämällä sen niin hauskaksi että pitää huulta purra ettei öisin kukaan herää hänen naureskeluun :D
[/quote]
Miten usein näin tapahtuu?
[/quote]
Lähes joka päivä
Ap
Kyllä minäkin nauran itsekseni kun mieleen tulee joku hauska juttu/ jotain huvittavaa mitä on tapahtunut. Että en ymmärrä mikä ongelma :D
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 23:49"]Kyllä minäkin nauran itsekseni kun mieleen tulee joku hauska juttu/ jotain huvittavaa mitä on tapahtunut. Että en ymmärrä mikä ongelma :D
[/quote]
Niin me kai kaikki teemme. Mutta jos naureskelee päästään kuuluvien äänien kanssa, niin se voi olla ongelma.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 23:46"]
Psykoosi?
[/quote]
No ei mulla ainakaan ole psykoosia, vaikka olen ihan samanlainen.
Nyt alan huolestumaan sillä tyttö kertoi että on puhunut suihkun kanssa joka oli ilmoittanut nimekseen max D:
Ap
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 23:53"]Minkä ikäinen?
[/quote]
13v
Ap
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 23:53"][quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 23:46"]
Psykoosi?
[/quote]
No ei mulla ainakaan ole psykoosia, vaikka olen ihan samanlainen.
[/quote]
Oletko varma
hmm.. kuulostaa hieman erikoiselta. oletko varma että hän ei esimerkiksi viestittele kaverilleen ja naureskele hauskoille viesteille?