Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teinit palstalla

Vierailija
05.06.2015 |

Vaikka täällä ei kaikki täysi-ikäisetkään kyllä millään tavalla ole vastuullisia ja kypsiä aikuisia niin ei helvata kun huomaat että aloitukset ovat 14-18 vuotiailta teineiltä..nyyh! Miksi kaikki hyvät jutut menee pilalle :D

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Nehän on just parhaita.

Vierailija
2/6 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla :-)
T: 14v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa itsekin olen vielä muutaman kuukauden ajan ns. virallisesti teini-ikäinen ja käyn täällä satunnaisesti viihdyttämässä itseäni :D

Voisinpa melkein väittää, että useat nuoret henkilöt täällä ovat siitä fiksuimmasta päästä :)

Vierailija
4/6 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 21:31"]Täh? Nehän on just parhaita.
[/quote]

"Olen 17-vuotias tyttö. Haluatko kysyä jotain?"

Melkeen tulee oksennus suuhun. Noita varten on ask.fm

Vierailija
5/6 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntui silloin aluksi, kun rupesin palstaa lukemaan, etten lapsettomana kuulu tänne. Mutta hei, jos teinitkin niin :)

Vierailija
6/6 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 21:37"]

Musta tuntui silloin aluksi, kun rupesin palstaa lukemaan, etten lapsettomana kuulu tänne. Mutta hei, jos teinitkin niin :)

[/quote]

Minäkin mietin tätä mutta kun se syy miksi joskus jäin näitä juttuja lukemaan oli juurikin se, että kiinnosti lukea lapsiperheiden elämästä ja lasten kasvatuksesta ja ongelmista, se mikä tänne sai jäämään oli nämä mahtavat keskustelut ja joillekin idioottimammoille nauraminen... Korvaamatonta ajankulua iltoihin lukea näitä pettämisketjuja oli sitten provo tai ei =D Olen siis nuori ja lapseton