Ihastunut työkaveriinko??
Olen töissä sellaisessa paikassa jossa on hoitotyön ammattilaisia sekä muiden alojen ammattilaisia, en kuitenkaan sairaalassa. Tässä viime aikoina olen tuntenut kummallista vetovoimaa meidän lääkäriä kohtaan. Sinänsä hassua koska ulkonäöllisesti mies ei ole ollenkaan komea minun mittapuulla. Kuitenkin meillä on paljon yhteistä kuten sama äidinkieli jota käytämme keskusteluissamme päivittäin, paljon henkilökohtaisia keskusteluja on käyty, synkkaa tosi hyvin ammattitasolla MUTTA meillä on ollut myös pitkien katseiden vaihtoa ja sellaista pakko olla samassa tilassa- tilanteita. Välillä olemme olleet toisillemme "kylmiä" puhtaasti ammattitasolla moikattu ja sanottu heipat päivän päätteeksi. Ei siis olla käyty mitään muita keskusteluja. Viime aikoina katseet kohtaavat entistä enemmän ja olemmekin viettäneet paljon aikaa yhdessä työpaikalla.
Olemme kuitenkin molemmat perheellisiä ja naimisissa. Miehelle on tulossa toinen lapsi. Itse olen pitkässä liitossa ja parisuhteessa menee hyvin. Ei siis mitään moitittavaa. Oma mies huomioi, kehuu ja on kiinnostunut minusta seksuaalisesti kahden raskaudenkin jälkeen.
Miksi tunnen kuitenkin vetovoimaa toiseen henkilöön jonka kanssa ei ole yhteistä tulevaisuutta? Kuuluuko tällaiset tunteet elämään vai mistä moinen johtuu? Lisään myös että mies on minua 10 vuotta vanhempi.
Ap
Kommentit (8)
No mies ainakin katselee sua siksi kun vaimo raskauden takia pihtaa.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 22:24"]mikä on äidinkielenne?
[/quote]
Varmasti ruotsi.
En lähde sitä erikseen mainitsemaan mutta ei ole ruotsikaan. Ja kolmois vastaajalle tiedoksi että tätä samaa on jatkunut jo ennen vaimon raskautumista.
Ap
Meni jotenkin kiinnostus, kun eivät puhu suomea, eikä ruotsia...
Kuuluu kuule elämään. Oli samanlainen tilanne itsellä viitisen vuotta sitten. Puolisen vuotta tuskailin tilannetta kunnes käsitin että vaimoni on tärkeintä minulle ja jäädytin tunteeni työkaveria kohtaan vain ammatilliseksi. Onneksi mitään ei tapahtunut ja tilanne kasvatti itseäni ihmisenä. Mutta joo kuuluu elämään. Jokaisen on vain ratkaistava asiat omalla kohdallaan. Mies 40 v
Pidä näppisi erossa varatusta miehestä. Ja toisenseen työpaikka romansseja ei katsota hyvällä. Ja tuo ikä ero... Totta kait jos haluat et sulle nauretaan selän takana...
Up