No mitä teillä oli tänään ruokana?
Meillä oli lounaalla Kotipizzasta haettua pitsaa ja nyt illalliseksi paistettua lohta/tofua, sitruunalla ja kuminalla maustettuja lohkoperunoita sekä parsakaalia.
Kommentit (60)
Eestiläinen jauhelihakastike ja uudet perunat. Iltapalaksi käyhiä ritareita.
Pizzat haettiin.
Miehellä ja mulla, molemmilla raskas päivä takana ja ei vaan jaksanut ... Z
Pasta carbonaraa itse tehtynä. Oli sairaan hyvää!
Paistettua kanaa, tuorepastaa pinaatin makuisena, sekä salaattia. Helppo, halpa ja nopea ateria, en viitsi kauaa työpäivän jälkeen roikkua hellan ääressä.
Täysjyvätortilloja. Täytteinä:
-Jauheliha
-Sipuli
-Salsa
-Tomaatti
-Kurkku
-Salaatti
-Kermaviili
Porsaanlihapihvejä paistetulla paprikalla ja kesäkupitsalla. Pihveille vielä maustevoi.
Mitäs tää alapeukuttaja syö kun mikään ei kelpaa? Kerro toki!
Lounaaksi kanaliemeen tehtyä kasviskeittoa ja illalla syötiin pakastepizzaa.
Pirkka pinaattikeittoa jossa lillu kananmuna ja raejuustoa. Yksin kotona ja ei napannu tehdä ruokaa.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 21:38"]
Mitäs tää alapeukuttaja syö kun mikään ei kelpaa? Kerro toki!
[/quote]
Se on varmaan näitä paleotyyppejä, tai vaihtotehtoisesti muotigluteeniton.
Leikkipuiston ruokaa söivät lounaaksi. Päivälliseksi oli spagettia ja tomaattista jauhelihakastiketta.
Omatekemät hampurilaiset. Sämpylät eilen tehty, tänään vaan jauhelihapihvit. Jokainen kokosi muut täytteet oman maun mukaan.
Lounaaksi oli broilerikeittoa. Välipalaksi herkuteltiin jätskiä ja marjoja. Päivälliseksi syötiin tonnikalasalaattia ja tuoretta patonkia. Iltapalaksi oli lättyjä, marjoja ja kermavaahtoa.
Soijarouhepullia, nuudelikasviswokkia ja kyytipojaksi jääkylmää sitruunavettä.
Grillattuna: maissia, halloumia, paprikaa ja possua. Lohkoperunoita (kaupan pakaste) uunissa, bearnaisekastike (kaupan valmissoosi) ja salaatti, missä lehtiä, kurkkua, tomaattia, viinirypäleitä ja fetaa.
Halloum löytyi vasta viime hetkellä, kun fetat oli jo salaatissa. Yleensä ei ole noin juustoista.
Uunilohta, uusia perunoita ja salaattia. Oli myös tzatsikia, mutta mä olin ainoa joka sitä söi.
Kanakastiketta ja pinaattituorepastaa.
up