Oletteko ostaneet kaupasta pakaste sushia?
Kommentit (10)
En edes tiennyt, että sellaista on. Kuulostaa kauhealta.
Olen ap ja olen vuosia sitten ostanut ja oli kyllä hyvää. Aion ostaa taas uudelleen kun huomasin lähikaupassa olevan myynnissä.
Olen nähnyt niitä ennen tuoreiden sushien yleistymistä kaupoissa. Eli niitä on ollut myynnissä jo pitkään, lienee joku niitä kuitenkin ostaa? Minäkin haluan kuulla kokemuksia kun en moista uskaltanut ostaa/maistaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt niitä ennen tuoreiden sushien yleistymistä kaupoissa. Eli niitä on ollut myynnissä jo pitkään, lienee joku niitä kuitenkin ostaa? Minäkin haluan kuulla kokemuksia kun en moista uskaltanut ostaa/maistaa.
Raakaa jäädytettyä ja sulatettua kalaa ja riisiä? Oikeasti?
Todella paljon parempaa kuin monessa ravintolassa Suomessa. Siis ihan näin sushin ystävänä sanon.
Ostin noita syrjäkylällä asuessani useammankin kerran. Olen suuri sushin ystävä ja tarkka laadusta enkä löytänyt näistä valittamista, varsinkin jos malttaa sulattaa oikein.
En suoraan vertaisi tuoreeseen sushiin kuitenkaan. Vähän niinkuin pizzeriapizza suhteessa pakastelättyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti. Japanissa tehtyä, osaavat tehdä niin että syötäessä hyvää jäädyttämisen jälkeenkin. Ei tosin silloin jos sen vain sulattaa huoneenlämmössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä se pakastettu riisi poikkea vaikkapa kanakuutioiden riisistä. Sushiin käytettävä kala pakastetaan joka tapauksessa, joten ei sekään ole ongelma.
Perhana, nyt tekee mieli pakastesushia. Se on itse asiassa parempaa kuin meidän lähiprisman erikoinen delitiskisushi.
Olen joskus ostanut pakastesushia ja sanoisin, että parempaa se on ollut kuin kaupan kylmähyllystä ostettu. Vaikka ei se nyt tietenkään parhaiden sushiravintoloiden antimille vedä vertoja.
En ostaisi.