Seuraava isompi tavoitteesi elämässäsi?
Kommentit (42)
Tuli parista aiemmasta kommentista mieleen, että vintin tyhjennys on vaikeampaa kuin asuntovelan maksu. Ei mulla muuta.
Gradu valmiiksi, mieluiten lokakuuhun mennessä. Tai joulukuuhun.. :) Sen kun saan tehtyä, niin seuraavat tavoitteet on työpaikan vaihto ja asunnon ostaminen.
Vasta 22. Vastaus liittyi laihdutukseen. Olen yllättynyt.
Aktivoitua sosiaalisesti ja fyysisesti
Valmistuminen kertaa kaksi (tänä syksynä ja ensi keväänä). Että pääsen ensi vuoden kesällä töihin synnytyssaliin kesätöihin. Siinäpä hommaa kerrakseen.
- Ylioppilastutkinto
- Haku AMK:n tradenomilinjalle
- Uusi työpaikka
- Miinus 10 kg
- Nenäleikkaus ja muutama muu kosmeettinen leikkaus/toimenpide
Mikään noista ei tule onnistumaan....
Ammattikorkeaan haku, toivottavasti pääsen. Minulla ei ole täällä pikkukaupungissa enää mitään muuta kuin muutama erittäin rakas ystävä. Sillä aikaa olisi mukavaa löytää töitä, mutta toisaalta henkinen tilanteeni on sellainen että ihan totaalinen lepääminenkin tekisi varmaan hyvää... Monen vuoden koulustressi takana siis ollut nyt puolisen vuotta ja nyt sitten ihmissuhteet kaatuu niskaan. En vain jaksa. Odotan ensi kevättä kuin kuuta nousevaa :)
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 22:06"]Valmistuminen kertaa kaksi (tänä syksynä ja ensi keväänä). Että pääsen ensi vuoden kesällä töihin synnytyssaliin kesätöihin. Siinäpä hommaa kerrakseen.
[/quote]
Olipa hyvää suomea.. Pitkä päivä takana :D siis kesäsijaiseksi synnytyssaliin!!
Selvitä kunnialla koeajasta töissä niin että viimeinkin voin nauttia vakituisen työsuhteen ihanuudesta:P. Myydä vanha kämppä ja ostaa uusi parempi työpaikan läheltä. Alkaa laittamaan uuden talon puutarhaa.
Saada tästä työstä vakituinen homma.
-sit mä mietin samalla että pitäiskö mun jo luopua vuokralla-asumisesta, mutta toisaalta mua ei kiinnosta yhtään jälleen omistaa taloa. Eli pidetään tuo vakkariduuni seuraavana isompana askeleena.
Saada esikoisromaanini käsikirjoitus valmiiksi ja lyödä sillä kaikki ällikällä.
Tiputtaa nämä raskauskilot.