Kuinka paljon itseäsi vanhempaan olet ollut edes salaa ihastunut
Minkä ikäinen olit itse? Olisitko edes halunnut oikeasti ihastuksen muuttuvan todeksi?
Kommentit (24)
Olen 15 vuotias tyttö ja olen salaa ihastunut 30 vuotiaaseen mieheen.
Olin 18-vuotiaana kesätöissä torilla myymässä marjoja, ja silloin näin jonkun lähemmäs 50-vuotiaan miehen, johon koin välittömästi ihastumisen tunteita. En edes puhunut miehen kanssa mitään, hän vain kulki teltan ohi, katsoi silmiin ja hymyili. Oli ihan käsittämättömän komea, charmikkaan oloinen ja hyvin pukeutunut. Oli kyllä täysin odottamatonta ja vähän jopa hassua :)
En yhtään,mutta nuorempiin kylläkin.
t.mies
Olin 18 v. ja ihastunut n. 40 v. opettajaani, hän oli melkoinen vilkkusilmä ja ihana!
En nyt ihastunut, mutta kiinnostunut noin 30 vuotta vanhemmasta. En missään tapauksessa olisi halunnut sen muuttuvan minkäänlaiseksi suhteeksi.
Olen ihastunut erääseen mieheen työpaikalla, on minua 13 vuotta vanhempi. N36
20 <3 37 Nyt jo yli kymmenen vuotta naimisissa.
N. 30v vanhempaan mieheen kun olin reilu 20
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 21:23"]20 <3 37 Nyt jo yli kymmenen vuotta naimisissa.
[/quote]
Eli menit alle 10 vuotiaana naimisiin??
Huehue
Yläasteella olin ihastunut n. kolmekymppiseen historianopeemme, enkä varmaan ollut ainut. :D En todella ajatellutkaan mitään tapahtuvan. Se nyt oli tuollaista teineille tyypillistä turvallista "kaukorakkautta", on ihastuksen kohde sitten ope, näyttelijä tai vaikka muusikko.
Olin muistaakseni 28v ja tyokaveri oli melkein 50v. Ihastuin todella paljon.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 20:57"]
17 vuotta vanhempaan
[/quote]
Sama!
Ollut kohta viitisen vuotta ihastunut 21 vuotta vanhempaan mieheen.
N19
Mulla oli muutama vuosi sitten pieni suhteen tapainen itseäni aika tarkkaan 20 vuotta vanhemman miehen kanssa. Yhä edelleen kun näen hänen kulkevan työpaikalla toimistoni ohi, sydän hypähtää pari ylimääräistä kertaa ja voisin helpostikin kuvitella seurustelevani hänen kanssaan vakavassa mielessä. Mä olen 41 v nyt. Tosin olen itse hyvässä suhteessa ja rakastan miestäni paljon, mutta tuossa miehessä nyt vaan on jotain mikä laittaa pöksyt pyörimään.
Tarkkaa ikää en tiedä, ehkä 10 vuotta minua vanhempi. Työpaikalla oli tämä ihastus. En oikeastaan halunnut muuta kuin piristystä, minulla oli silloin muuta sutinaa meneillään.