Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Inhottaa kun työpaikalla on henkilö jolle itse yritän

Vierailija
05.06.2015 |

olla ystävällinen, mutta hän on minulle tosi töykeä. Juuri ja juuri tervehtii, mutta puhuu tiuskimalla. En tiedä mistä on suuttunut tai mikä ärsyttää. Toisille mielestäni puhuu ihan normaalisti. Olemme olleet samalla osastolla töissä vasta 1 kk, sitä ennen ei tunnettu toisiamme. Jos jotain kysyn häneltä, ei välttämättä vastaa tai ylipäätään kommentoi mitään. On kuin ei olisi kuullutkaan. Jos hänen taas pitää puhua minulle jotain, niin tyyli on tosi tympeä ja tiuskiva.

Ymmärtäisin jos olisin tietoisesti hänelle tehnyt  jotain sellaista josta voisi olla vihainen. Mutta kun minulle on tärkeää että töissä on kaikilla hyvä olla, vaikka ylimpiä ystäviä ei oltaisikaan. Siksi haluan itse olla ystävällinen kaikille. Harmittaa kun tämä vaikuttaa työssäviihtymiseen paljon :(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli suunnitellut ryhtyvänsä sinun nykyisiin hommiisi, kunnes tulit ja varastit hänen paikkansa.

Vierailija
2/6 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 20:11"]

Oli suunnitellut ryhtyvänsä sinun nykyisiin hommiisi, kunnes tulit ja varastit hänen paikkansa.

[/quote]

Ei vaan hän on itse paremmassa asemassa kuin minä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 20:13"]

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 20:11"]

[/quote]

Ei vaan hän on itse paremmassa asemassa kuin minä

[/quote]

Sitten pitää sinua uhkana.

Vierailija
4/6 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on vaan helvetisti hommia, ei ehdi miettimään joka tervehdystä ja äänensävyä.

Vierailija
5/6 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 20:42"]

Sillä on vaan helvetisti hommia, ei ehdi miettimään joka tervehdystä ja äänensävyä.

[/quote]

Jos toisille puhuu normaalisti, niin ei ole tuosta kyse.

Vierailija
6/6 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yksi työkaveri on samanlainen. Hän on tympeä niille kenet kokee uhkaksi ja niille, joiden ajattelee olevan hyödyttömiä hänelle. Kiva hän on vain itseään vanhemmille samanarvoisina pitämilleen ihmisille sekä arvostetummassa asemassa oleville, jotka potentiaalisesti voivat hyödyttää hänen henkilökohtaisia motiivejaan.