Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitkä keskiluokkaiset sanat ja sanonnat ärsyttää eniten? Itseäni "sanoittaa" ja "omassa kuplassa"

Vierailija
31.01.2022 |

Niissä on jotain niin saakelin keskiluokkaista ja ärsyttävää. "Oih, en osannut sanoittaa tunnettani oikein silloin", "omassa kuplassani on aivan tavallista käydä yksityisellä psykoterapiassa hoitamassa päätä ja kehoa sitten kuntosalilla". Aaargh!

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi keskiluokkaisuus ärsyttää?

Vierailija
2/36 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käskyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinttä.

Vierailija
4/36 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin

Vierailija
5/36 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää myös "sanoittaminen" koska kaikki pitää nykyään juuri _sanoittaa_, psykologisoida ja puhkianalysoida. Minäminäminä ja minun tunteeni ja henkinen kasvuni. Täysin överiksi menevään itsetutkiskeluun kannustetaan joka tuutista.

Vierailija
6/36 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsyttää myös "sanoittaminen" koska kaikki pitää nykyään juuri _sanoittaa_, psykologisoida ja puhkianalysoida. Minäminäminä ja minun tunteeni ja henkinen kasvuni. Täysin överiksi menevään itsetutkiskeluun kannustetaan joka tuutista.

Just näin! Jotenkin siinä on sellainen hienosteleva sävy, kuinka kaikki nyt hienosti sanoitetaan ja lässynlää

Vierailija
7/36 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just näin! Jotenkin siinä on sellainen hienosteleva sävy, kuinka kaikki nyt hienosti sanoitetaan ja lässynlää

Parempihan niitä tunteita on sanoittaa, kuin motata turpaan mykkänä. 

Vierailija
8/36 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi varmaan teidänkin kokeilla, niin voisitte vaikka vapautua tuosta teidän angstisesta aggressiivisuudesta.

Vierailija
9/36 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leipasta.Yök!

Vierailija
10/36 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leipasta.Yök!

Ei kukaan käytä tollasta sanaa.

Vierailija
11/36 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läpsystä vaihto. Varsinkin lastenhoitojärjestelyjen yhteydessä. "Mies tuli töistä kotiin, läpsystä vaihto ja painelin lenkille."

Vierailija
12/36 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narratiivi.

Kissanp*skat kukaan puhunut narratiivista +5v sitten. Hyvin pärjättiin ilman.

Vierailija
13/36 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diskurssi

Vierailija
14/36 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keppi ja porkkana. 

Vierailija
15/36 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liika englishmien käyttö ärsyttää, onko se jotenkin hienoa

Vierailija
16/36 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimaantuminen

Vierailija
17/36 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki sivistyssanat silloin kun niillä pyritään pätemään tai peittelemään sitä ettei mitään järkevää sanottavaa oikein ole tai tietopohja on heikko.

Vierailija
18/36 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi varmaan teidänkin kokeilla, niin voisitte vaikka vapautua tuosta teidän angstisesta aggressiivisuudesta.

Eli jos sinun kanssasi on eri mieltä jostakin asiasta, on automaattisesti angstisen aggressiivinen.

Vierailija
19/36 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravinto.

Kyllä ajattelin syödä edelleen ihan vaan ruokaa.

Vierailija
20/36 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palauttelu.

Palauttava liikunta.