Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eräs nainen vaikuttaa toisinaan ärtyneeltä ja loukkaantuneelta

Vierailija
05.06.2015 |

seurassani. Se laittaa miettimään, mitä pahaa olen tehnyt. Emme ole parisuhteessa toisiimme.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se saattaa tykätä susta kovaa ja on hämmentynyt omien tunteidensa kanssa.

Vierailija
2/8 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha päivä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 19:45"]

Se saattaa tykätä susta kovaa ja on hämmentynyt omien tunteidensa kanssa.

[/quote]

Tuskin. Silloin hymyilisi, olisi kiva ja korkeintaan ujostelisi

Vierailija
4/8 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä meen lukkoon jos olen ihastunut. Eli voi olla ihastunu suhun

Vierailija
5/8 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota asia puheeksi kyseisen henkilön kanssa. Kerro, että olet huomannut, että hän on seurassasi välillä mielestäsi hieman ärtynyt ja loukkaantuneen oloinen. kysy, pitääkö tämä paikkansa ja mihin se ärtyneisyys liittyy. Johonkin teidän väliseen asiaan vai johonkin asiaan sen ihmisen elämässä.

Vierailija
6/8 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 19:55"]Ota asia puheeksi kyseisen henkilön kanssa. Kerro, että olet huomannut, että hän on seurassasi välillä mielestäsi hieman ärtynyt ja loukkaantuneen oloinen. kysy, pitääkö tämä paikkansa ja mihin se ärtyneisyys liittyy. Johonkin teidän väliseen asiaan vai johonkin asiaan sen ihmisen elämässä.
[/quote]

Öh miksi alapeukku?

Vierailija
7/8 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 19:08"]seurassani. Se laittaa miettimään, mitä pahaa olen tehnyt. Emme ole parisuhteessa toisiimme.
[/quote]

Olen kohdannut samanlaista käyttäytymistä erään miehen seurassa. Välillä ja varsinkin ensikerroilla juttu luisti hyvin hänen kanssaan, ja toisinaan käyttäytyy hyvinkin välttelevästi minua kohtaan. Olisi kiva tietää, miksi mieli muuttuu välillä.

Vierailija
8/8 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 20:05"][quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 19:08"]seurassani. Se laittaa miettimään, mitä pahaa olen tehnyt. Emme ole parisuhteessa toisiimme.
[/quote]

Olen kohdannut samanlaista käyttäytymistä erään miehen seurassa. Välillä ja varsinkin ensikerroilla juttu luisti hyvin hänen kanssaan, ja toisinaan käyttäytyy hyvinkin välttelevästi minua kohtaan. Olisi kiva tietää, miksi mieli muuttuu välillä.
[/quote]

8 vielä jatkaa. Menen itse hänen käytöksestään vähän lukkoon, en tiedä mitenpäin minun pitäisi olla hänen seurassaan. Mikä johtaa siihen etten hakeudu hänen seuraansa kuten ennen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme