Lue keskustelun säännöt.
Rakennekynnet päiväksi?
05.06.2015 |
olen menossa naimisiin ja ajattelin, että jotain voisi kynsilleen tehdä. Ne ei kasva.
en ole koskaan harkinnut rakennekynsiä, koska olen allergista tyyppiä. Kynsilakka turvottaa silmäni, kun sorkin sormilla silmiä. Lisäksi kynsilakka ei pysy sormissani puolta päivää pidempään. Mutta päiväksi voisin sellaiset hommata.
Onko sellaisia, jotka saa itse revittyä irti tarpeen tullen,mkoska häämatkalla en pääse niitä korjailemaan? Jos, niin paljonko sellainen maksaa?
ne marketeissa myytävät eivät sovi minulle. Kynteni ovat liian pyöreät niihin.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Itse muokkaan tipeistä (muovisista kynteen liimattavista tekokynsistä/kynnenkärjistä) itselleni halutunlaiset ja lakkaan/koristelen. Muovissa kynsilakka pysyy todella hyvin.
En tosin tiedä tuosta silmien ärsytyksestä.. Jos kynsilakkakin jo aiheuttaa haittaa niin silloin myös kynsiliima on varmasti ei-listalla. On myös olemassa markettikynsiä joissa on teippi, kestävät ehkä juuri tuon yhden päivän jos sitäkään.
Noissa tipeissä, etenkin kärkitipeissä on se hyvä puoli, että sopivat varmasti mihin tahansa kynteen.
Oikeita rakennekynsiä ei vain päiväksi saa.
Erilaisia geelilakkauksia myös on, hinta +40e, mutta ymmärtääkseni näitä tehdään oman kynnen päälle, joten mälsä jos omat kynnet ovat lyhyet.