Jos saisitte toivoa VAIN YHTÄ asiaa, mikä se olisi?
Minä haluaisin ihmeparantumisen syömishäiriöstä.
Kommentit (79)
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 02:31"]
Haluaisin saada vastauksen kysymykseen, onko Jumala olemassa vai ei.
[/quote]
Ei ole.
Ettei olisi tarvinnut syntyä tänne mieheksi ja että ensi elämässä asia korjautuu (uskon sielunvaellukseen jälleensyntymään-meidän kaikkien siis)
Ihaninta naisen elämässä on tietenkin se ,kun voi tulla raskaaksi ja saa synnyttää.
Olisi melkoinen luomiskertomuksemme epäsuhta jos se jäisi puolelta ihmiskuntaa henkilökohtaisesti kokonaan kokematta.Nyt joudun elämään vain niinkuin voin. (Onneksi on kuitenkin miesystäväkin)
Ajattelen ,että jotain olen täällä oppimassa ,ehkä jotain mennyttä elämää sovittamassa.
Seksi naisen kanssa miehenä ei kuitenkaan onnistu edes ajatuksen tasolla. (saati fyysisesti)
Olen kuitenkin valoisa luonne ja haluan olla (varsinkin jostain,kuka mistäkin eri syistä kärsiville) kanssaihmisilleni avuksi ja tueksi-ettei minunkaan olemassaoloni jäisi täällä turhaksi ja merkityksettömäksi.
Toivoisin ettei kukaan joutuisi kokemaan fyysistä tai henkistä kärsimystä. Enemmän lähimmäisen rakkautta, ja kaikki saisivat iankaikkisen elämän. En osannut valita yhtä ;o
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 20:07"]Kaikille eläimille hyvä elämän / kodin.
[/quote]
♡♡♡
Toivoisin että kuolemani jälkeen lähtisin yläkertaan enkä alakertaan. Kyse on kuitenkin iankaikkisuudesta.
Vanhenemattomuus(samalla menisi syövät yms.), kuitenkin säilyttäen kuolevaisuuden esim. onnettomuudessa.
Usein toivon, että saisin vain varmuuden siitä, että seuraavan kymmenen vuoden aikana kaikki menee hyvin ja minulle ei tapahdu mitään kauheaa, esim. vakavaa sairastumista.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 16:10"]
Jos saisitte toivoa VAIN YHTÄ asiaa, mikä se olisi?
[/quote]
Vaimo,
terv sinkkumies
Paha paikka... olisin syntynyt oikean sukupuolen kehoon tai etten olisi pedofiili. Ottaisin ehkä uuden kropan.
Toivoisin että olisin terve. Nyt on 3 hankalaa sairautta.
Minulla on rakkautta ja terveyttä. Eli rahaa toivon, enkä mitenkään vähää.
Että olisin psyykkisesti ja fyysisesti täysin terve.
Haluaisin saada vastauksen kysymykseen, onko Jumala olemassa vai ei.