Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mökkikutsu ja nirsoilua tuliaisista

Vierailija
05.06.2015 |

Kaveri laittoi facen kautta mökkikutsua kavereilleen ja laittoi linkiksi iltalehden artikkelin: Älä tuo näitä tuliaisia mökille. Oliko tuo nyt kovin kohteliasta. Ketuttaa niin paljon, että tekis mieli jättää menemättä. Ihmisille ei kelpaa nykyään yhtään mitään, ihme, ettei hänelläkin ollut lahjalistaa kutsun ohessa. En olis varmaan mitään noista ostanutkaan hänelle, mutta periaate vituttaa!!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostaisin juuri niitä, ihan pottuillakseni. Kaverille voi ;)

Vierailija
2/6 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että kiitos kutsusta mutta ei kiitos. Menee liian vaikeaksi. Tai en veisi mitään. Kun kerta ei ollut sitä tuliaislistaa, siis sitä mitä SAA tuoda.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinipullo on aina hyvä, etiketin mukaan se kuuluu korkata vieraiden kanssa. Joten juotua tulee, ja jos isäntäparille ei kelpaa niin, sittenhän saatte juoda sen itse. Eikö ole hyvä?

Vierailija
4/6 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta sitä vedetäänkin herne nenään. Parempi vaan jättää menemättä!

Vierailija
5/6 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 15:51"]

Viinipullo on aina hyvä, etiketin mukaan se kuuluu korkata vieraiden kanssa. Joten juotua tulee, ja jos isäntäparille ei kelpaa niin, sittenhän saatte juoda sen itse. Eikö ole hyvä?

[/quote]

Minkä etiketin mukaan viinipullo pitää korkata vieraiden kanssa? Ihanko jo eteisessä? Jos kyseessä on laatuviini, sen pitää toki levätä matkan jälkeen aikansa. Mutta jos Waldemaria vie, niin eteisessä vaan narskis ja klunk klunk.

Vierailija
6/6 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko kaveri olla laittanut tuon ihan vitsinä?