Lääkärit, hoitajat help!
Mikä ihmeen vatsapöpö mulla oikeen on :( Ilmavaivoja ja röyhyjä ollut pari päivää melkoisesti. Uloste oli limaista yhden päivän ajan. Nyt kuitenkin normaali ja röyhyllä ja kaasut jääneet pois. Oikea kylki kuitenkin arka ja mahassa mulisi melkoisesti. Tuo kylki on arka kun navasta oikealle painaa. Jos paikallaan on niin ei kipeä ollenkaan..
Monta päivää jo mennyt tämän vaivan kanssa, tänään kuitenkin selvästi parempi kuin eilen. Mikä siis kyseessä?
Kommentit (11)
Ja ripulia ei ole ollut, yhden päivän vain limaista ulostetta. Sanotaan vielä etten juo tai polta
ap
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 14:42"]
Sappivaivoja.
[/quote]
voiko sappivaivat tuntua noin selvästi oikealla?
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 14:48"][quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 14:42"]
Sappivaivoja.
[/quote]
[/quote]
Kyllä voi. Siellähän se sappikin on
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 14:48"]
Sappivaivoja.
[/quote]
[/quote]
Todin vaiva selkeästi oikealla hieman navan yläpuolella
ap
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 14:49"]
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 14:48"][quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 14:42"] Sappivaivoja. [/quote] voiko sappivaivat tuntua noin selvästi oikealla? [/quote] Kyllä voi. Siellähän se sappikin on
[/quote]
Minulla lievä refluksi niin onkohan yhteydessä siihen?
ap
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 14:50"][quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 14:48"]
Sappivaivoja.
[/quote]
[/quote]
Todin vaiva selkeästi oikealla hieman navan yläpuolella
ap
[/quote]
No voi. Sappirakpn tulehduksessa kipualue voi olla laajakin
Mars lääkäriin. Mulla alkoi sappikohtauksesta haimatulehdus, kun sappikivi oli kiilautunut haimatiehyeisiin. Kaksi päivää kärvistelun kotona, lääkäri sanoi sairaalassa, että viime hetkillä tulin tiputukseen. Tulehdusarvot olivat jotain yli 400. Viikko tiputuksessa, rauhoiteltiin haima ja muutaman kuukauden perästä sappi leikattiin pois.
Veikataan akuuttia gastroenteriittiä.