Olipa lässähtäneen näköistä porukkaa Hgin Yo:n tohtorikulkueessa tänään!
Huh, näköjään akateeminen suoritus vaatii veronsa... Katseltiin lapsen kanssa tänään Helsingin yliopiston tohtorikulkuetta ja näky oli aika masentava. Kumaraselkäisiä, huonokuntoisen ja väsyneen näköisiä naisia ja miehiä laahusti siinä mustissa kaavuissaan, kirkonkellot soivat kumeasti, oikein kunnon lama-ajan meininkiä. Toivottavasti nämä väsähtäneet, itsensä rapakuntoon saaneet tohtorit nyt edes saavat töitä.
T. Tyytyväinen ja hyväkuntoinen maisteri
Kommentit (33)
Heh, ap kannattaisi alkuun tutustua promootion pukukoodeihin, ennenkuin tulee tänne valittamaan.
Toisekseen monia tiedenaisia ja miehiä ei ehkä kiinnosta ulkonäköasiat, kun tiede vie. Parempi niin.
Mun tuntemat tohtorit on kyllä itsestään huolehtivia. Mutta ymmärrän kyllä että kaikki eivät ole. Ap:lle tiedemaailma taitaa olla kovin vieras :)
Olin seuraamassa eläinlääkäriystäväni juhlallista promootiota ja kävin juuri googlaamassa josko aiheesta uutisointia. No, jonkun vauva- lehden " maisterin" perisuomalainen, negatiivinen näkemys. Ettei vaan joutuisi sanomaan toisesta jotain myönteistä.
Hah. Mikälie uimamaisteri täällä pätee ulkonäöllään.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 14:29"]naisia ja miehiä laahusti siinä mustissa kaavuissaan, kirkonkellot soivat kumeasti
[/quote]
Niin, muistan elävästi, kuinka sinun valmistumisen aikaan kaikilla oli sateenkaaren väreissä hohtavat kaavut ja kirkonkelloista soi uusimmat listahitit.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 15:45"]
kirkonkelloista soi uusimmat listahitit.
[/quote]
Ai saatana, että repesin :´D
Eläinlääkisläiset on usein navetanhajuisia, ylipainoisia ja kananpersetukkaisia naisia. Ihmislääkiksen opiskelijat ovat huolitellumpia.
He valmistuivat nyt oikein hatun kanssa tunkemaan käsiään lehmän pill........n!!! Hahahahahahahaha! Ei ihme että ilmeet masentuneet!!!!!
Tottahan se kateutta herättää, kun kauniita, lahjakkaita ja työelämässä menestyneitä perheenäitejä ja - isiä sukulaisineen saa hetkeksi huomion akateemisista ansioistaan. Vähän liian iso pala purtavaksi peruskansalaiselle. Näissä ainakin oli muuten monia tosi kauniita, ryhdikkäitä ja uljaita naisia, joita ei näkynyt ikä, lapset ja ura painavan.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 16:07"]
He valmistuivat nyt oikein hatun kanssa tunkemaan käsiään lehmän pill........n!!! Hahahahahahahaha! Ei ihme että ilmeet masentuneet!!!!!
[/quote]
Enemmän masentaisi, jos joutuisi työkseen roplaamaan sinua ja kaltaisiasi vatipäitä.
"Enemmän masentaisi, jos joutuisi työkseen roplaamaan sinua ja kaltaisiasi vatipäitä."
Niin tietty kun tykkäät tunnustella hevosen pill.....a! aah iiih aaaah!
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 16:27"]
"Enemmän masentaisi, jos joutuisi työkseen roplaamaan sinua ja kaltaisiasi vatipäitä."
Niin tietty kun tykkäät tunnustella hevosen pill.....a! aah iiih aaaah!
[/quote]
Parempi sekin, kuin lehmän
"Näissä ainakin oli muuten monia tosi kauniita, ryhdikkäitä ja uljaita naisia, joita ei näkynyt ikä, lapset ja ura painavan."
sanoit muuten totisinta TOTTA!! EI PALJON OMAT LAPSET PAINA EI!! Lapset kun jätetään hoitamatta oman onnen nojaan kun "äitillä on nyt kiire ja tärkeempää työtä" ja muuta JASKAA! minä minä minä ja minun tohtorinhattu kun pitää suvulle esittää että oon paras!! Vaikka koko väitötyö yhtä SONTAA mikä ei ketään kiinnosta eikä tule koskaan kiinnostamaankaan!
"Parempi sekin, kuin lehmän" eli myönnät olevasi hevostenraiskaaja? beastiality?
No ei ole kyllä mikään ihme, jos uusimman hallitusohjelman jälkeen akateemisia masentaa. Toisaalta ainakin omalla alalla post-doc vaiheessa lähdetään lähes aina ulkomaille, niinkuin minäkin luojan kiitos pääsin toukokuun puolivälissä.
OHOH! Oiken PÄÄSIT ulkomaille! JESS! Sullahan menee LUJAA!! huiiiiii! Pitikö noin paljon lukea ennen kuin ihan PÄÄSIT ulkomaille????
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 16:30"]
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 16:27"] "Enemmän masentaisi, jos joutuisi työkseen roplaamaan sinua ja kaltaisiasi vatipäitä." Niin tietty kun tykkäät tunnustella hevosen pill.....a! aah iiih aaaah! [/quote] Parempi sekin, kuin lehmän
[/quote]
No eipä se lehmä av-mammasta paljoa eroa.
Nämä tohtorit ovat valmistuneet eläinlääkäreiksi moni jo kauan sitten ja työelämässä. Väitelleetkin ovat osa jo 2008. Osallistuivat nyt vain viralliseen juhlatilaisuuteen joka heidän tiedekunnan tohtoreille on aika harvoin. Eivät siis ole siis mitään juuri valmistuneita alle kolmekymppisiä, vaan ihan oikeesti aikuisia.
Jos on älyä, ei ole väliä vaikka näyttää sian pillulta.
Eipä ne miltään ylipainoisilta näyttäneet. Osa oli jo ikääntyneitä, kunniatohtoriksi vihittyjä, muun muassa tasavallan presidentti Sauli Niinistö. Kovassa tuulessa ei ole helppo kävellä pystypäin tohtorinhattu päässä. Meinas parilla viedä tuuli mennessään hatun.
Aloittaja on kateellinen ja masentava. Kannattaa tutustua promootion pukukoodiin.