Aion mennä suviseuroihin katsomaan tämän kesän muotia!
Siellä kun ihmiset ovat niin tyylikkäitä. Kerran aiemmin olen käynyt ja nyt seurat on kotipaikkakunnallani Vaasassa :) muita? Ja ei tehdä tästä dissausketjua.
Kommentit (9)
TYÖNNÄ MUNAKOISO PERSEESEES MONGOANNA
Muotia? Miksi pitäisi seurata muotia? Huonoa itsetuntoa paikkaillaan pukeutumalla viimeisten trendien mukaisesti vaikka vosi vaan pukeutua kivasti ja itselle sopiviin mukaviin AJATTOMIIN vaatteisiin.
En käsitä tuota lestojen maailmaa. Kun ei saa meikata, käristetään naama auringossa ja puetaan trendipellevaatteet.
Kiva kun menet!
Itse olen vl ja minun omaan makuuni ei iske se tietty muoti, vaikka toki tyylikästä onkin. En edes tiedä, mistä näitä vaatteita ja koruja hankkivat. Varmaan katsovat minun 'tyylittömyyttäni' aina säälien, mutta ihan sama, ei ole ollut koskaan tarvetta sulautua massaan tai yrittää erottautua massan parhimpana.
Siksi menen kun tykkään muodista ja siellä näkee varmasti hyvin tän hetken tilanteen :)
Ap
En kyllä oikein ymmärrä miksi kaikki inhoaa lestoja. Jos tässä aloituksessa olisi vaikka, että menen jehovan todistajien tilaisuuteen niin varmasti olisi vain yläpeukkuja?!:D ei sillä että alapeukut mua haittaisivat.
Ap
Siis mikä on tuo tietty tyyli? Kysyy tyhmä..
Eiköhän sitä joka tyyliä löydy siitäkin joukosta.....
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 12:34"]
Siksi menen kun tykkään muodista ja siellä näkee varmasti hyvin tän hetken tilanteen :) Ap
[/quote]
Siis jossain vitun hihhuleiden telttakokouksessa? EI SAATANA!!!!!!!!!!!!!! :D
Ja ennenkaikkea inspiroitumaan ja saamaan ideoita pukeutumiseen.
Ap