Seksiä kun jalka on kipsissä??
Pystyykö harrastamaan seksiä jos on jalka kipsissä? Siis kun poikaystävällä on nyt kipsi, niin rupesin miettimään että tuleeko 2kk selibaatti...Vähän tyhmä kysymys, mutta kun en tiedä :D
N17
Kommentit (37)
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 11:49"]Miten se kipsi estää suihinottoa?
[/quote]
No ihan ajattelin muutakin kun suihinottoa.
ap
No kannattaa varmaan kokeilla saako nakkia ujutettua piirakkaan?
vai luuletko että sekstailu on kiellettyä kipsin takia.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 11:50"]
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 11:49"]Miten se kipsi estää suihinottoa? [/quote] No ihan ajattelin muutakin kun suihinottoa. ap
[/quote]Poikaystäväsi ei.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 11:50"]No kannattaa varmaan kokeilla saako nakkia ujutettua piirakkaan?
[/quote]
No ei, kun mietin että mitkä asennot ei sattuisi jne.
ap
Ei se mitään estä. Itse sain just viikko sitten kipsin pois jalasta, ja en kyllä elänyt selibaatissa kipsiaikaa:D Tietysti kova hikoilu ei ole hyvä, mutta sitten käy vaan vaihdattamassa kipsiä jos tuntuu ikävältä.
"Ei pysty nyt, rakas, oon jotenkin ihan kipsissä."
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 11:53"]"Ei pysty nyt, rakas, oon jotenkin ihan kipsissä."
[/quote]
Heh heh.
ap
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 11:51"][quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 11:50"]No kannattaa varmaan kokeilla saako nakkia ujutettua piirakkaan?
[/quote]
ap
[/quote]
Eiköhän poikaystäväsi sitten kerro jos sattuu:)
T:7
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 11:54"][quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 11:51"][quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 11:50"]No kannattaa varmaan kokeilla saako nakkia ujutettua piirakkaan?
[/quote]
ap
[/quote]
Eiköhän poikaystäväsi sitten kerro jos sattuu:)
T:7
[/quote]
Niin, ellei sitten tyypillisesti yritä esittää ettei satu :D
ap
Kuinka pitkä kipsi on sun poikaystävälläs? Siis nivusista nilkkaan, polvesta nilkkaan vai pelkkä nilkka? Avaa vähän ap tarkemmin. Mene itse päälle, jos pystytte sillain.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 12:18"]Kuinka pitkä kipsi on sun poikaystävälläs? Siis nivusista nilkkaan, polvesta nilkkaan vai pelkkä nilkka? Avaa vähän ap tarkemmin. Mene itse päälle, jos pystytte sillain.
[/quote]
Polven alapuolelta nilkkaan.
ap
Onnistuu, jos sinä hoidat "työt" etkä makaa lahnana, kuten yleensä.
mies makuulle ja sinä ratsastaan.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 12:29"]Onnistuu, jos sinä hoidat "työt" etkä makaa lahnana, kuten yleensä.
[/quote]
Jaa, sinäkö olet katsonut kun me harrastetaan seksiä? Ei ole tapana olla lahna.
ap
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 12:30"]mies makuulle ja sinä ratsastaan.
[/quote]
Tätä ajattelinkin, koska jalkaan varmaan sattuu muut asennot.
ap
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 12:30"]mies makuulle ja sinä ratsastaan.
[/quote]
ap
[/quote]
ap
Oho tuli tuo vastaus 3 kertaa.
ap
Miten se kipsi estää suihinottoa?