Miksi mies ärsyttää mua?
Olemme seurustelleet etäsuhteessa (eri paikkakunnilla) nyt noin nelisen vuotta. Olemme päivittäin yhteydessä ja näämme vähintään kerran viikossa jos ei ole työreissuja/esteitä. Viime aikoina mies on lakanut ärsyttämään mua aikalailla. Monet hänen tekemisensä on minusta noloja, ärsyttäviä tai jutut tyhmiä. Sitten olen ehkä ärtynyt hänen seurassaa tai sanon suoraan etten jaksa kuunnella noin tyhmiä juttuja tai että opettelisi esim. käytöstavat eikä keskeyttäisi puhettani komentamalla olemaan hiljaa tmv.
Viimeinen tämmöinen todellinen ärsytys oli eilen kun miehelle tavatessamme, et mua ei tolla tavalla käsketä olemaan hiljaa kesken lauseen (siis ihan työasiastani puhuimme kun hän sanoi hyss...ja yritti alkaa puhumaan päälleni ikäänkuin tietäen asian paremmin ja ratkaisun siihen). En ymmärrä kum itse en tiedä miksi mies ärsyttää mua nykyään niin todella paljon, mutta silti on ikävä kun ei nähdä ja uskon että yhä rakastan vaikka niin usein ärsyttää sen tavat ja käytös.
Osaisko joku avata tätä, että mistä tässä voi olla kyse?? Tavallaan harmittaa tilanne, koska om miehessä paljon ihaniakin piirteitä mutta nyt tuntuu että nuo ikävät ottavat vallan ja mietityttää tuleeko tästä koskaan mitään.
Kommentit (10)
Neljä vuotta kaukosuhteessa? Kai siinä olis jo aika edetä johonkin? Yhteen tai erilleen. Joo, tollaset hyssyttelyt örsyttäis Muakin. Oliskohan se lapsillekin samanlainen? Hyssyttelijä.
miks te noin kauan venyttelette? Miks ette etene?
Kamalaa tuo mun teksti kun kirjotusvirheitä paljon ja kirjaimia puuttui :( No mutta, tuosta varmaan on kyse ja itsekin olen miettinyt tuota....mutta kun en toisaalta haluaisi miehestä luopuakaan, on niin paljon ihaniakin juttuja. Mitähän tässä voisi tehä?? Katkaista suhde ja yrittää unohtaa, vai korjata jotenkin, mutta miten???
ap
Elä hetki omaa elämääsi ihan kokonaan.
Neljä vuotta, kyllä. Molemmilla sellaiset työt ettei noin vain vaihdeta ja miehellä työsopimuksessa vielä sellainen ehto, että asuu työpaikkakunnallaan ;)
Ja minulla myös teini-ikäiset lapset ja hänellä aikuinen lapsi joka asuu kotona. Itse asiassa on kyllä alkanut hiertämään tuo miehen läheisriippuvainen tytär (hänen äitinsäkin on samaa sarjaa) joka 21-vuotiaana asuu vielä kotona eikä oikein tiedä mitä haluaisi ja isästä se on ok, että tyttö välillä vähän opiskelee maksullisilla kursseilla, hoitaa heppoja tai on hetken aikaa töissä. Nyt tyttö päässyt ensi syksyksi AMK:aan jotain erityisväylää pitkin mutta ei tiedä onko ala kuitenkaan se oma. Tyttöä en ole nähnyt kuin muutaman kerran alkuaikoina ja silloinkaan ei tainnut tietää että isällään ja minulla on suhde. Ehkä minua ärsyttä juuri tuo miehen saamattomuus ja liekö myys läheisriippuvainen hänkin ja tuokin sitten heijastuu väleihimme.
Ensialkuun mies oli se joka olisi halunnut heti muuttaa yhteen ja saada yhteisiä lapsia, mutta onneksi höpinät laantui ja nyt olemme molemmat sitä mieltä, että tässä iässä ei enää yhteisiä lapsia hankita. Välillä minä olin se joka pohti jopa työni jättämistä ja yhteen muuttamista, mutta toisaalta työni on minulle todella tärkeä ja en kyllä tiedä jaksainko edes asua tuon miehen kanssa yhdessä ja kuinka tytär sitten terrorisoisi suhdetta....en tiedä ja todella harmittaa tämä tietämättömyys, sekä itse tilanne.
ap
Kyllä muakin ärsyttäisi jos kommenneltaisiin. Ärsyttäisi kyllä kotona loisiva aikuinenkin. Jotain häikkää miehen elämässä on.
Sun käytös kuulostaa aika ärsyttävältä.
Teidän suhde kuulostaa sellaiselta, mihin en itse ikinä lähtisi.
Kypsyystasossanne voi olla melkoinen ero.
Suhteenne alkaa olla lopussa. Kuuntele itseäsi