Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huoh, aina sama juttu. Vähänkään epäjoustavammat housut jäävät jumiin reisien kohdalle. Sama ongelma oli jo 50-kiloisena

Vierailija
30.01.2022 |

Painoa on toki tullut jonkin verran lisää, lihomisesta en puhu, koska olen lääkityksellä ja hyvin todennäköisesti iso osa painosta on nesteitä. Huomasin nimittäin muutoksen todella, todella nopeasti lääkityksen aloitettuani aikoinaan. Koskaan en ole ollut taipuvainen lihomiseen.

On minulla toki massukkaakin, mutta ekana housut jäävät jumiin reisien ja persauksen kohdalle ja seuraavaksi vasta massukka on ongelma. Minun pitäisi ostaa ihan järjettömän kokoisia housuja, jotka lörpähtävät aivan pusseiksi käytössä.

Onko säälittävää, jos käyttää ainoastaan joustavia housuja, jotka eivät ole farkkukangasta?

Huomionarvoista on se, että en siis ole ikinä ollut mikään ISOKOKOINEN, vaan minulla on näköjään leveä lantio, vaikken sitä koskaan uskokaan. Ikinä en ole voinut käyttää farkkuja, siis edes 50-kiloisena, mikä oli painoni vuosikausia ennen nykyistä painoa. Aina farkkuleggareita vain.

Täytyykö tässä vain kylmänviileästi hylätä kaikki farkkuleggarit ja

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, unohtakaa viimeinen lause.

Vierailija
2/6 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaan:

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa MONET housut menevät juurikin jaloista ihan normaalisti, tietysti farkkukangas on alkuun tosi tiukkaa. Mutta sitten siinä ihan reisien yläosassa ja persauksen risteyksessä jää jumiin. Nuokin uusimmat, jotka tilasin kokeiluun, menevät kyllä jaloista mutta juuri ennen persausta tulee ongelma.

Vierailija
4/6 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä samaa. Tuntuu että kaikki läski/neste kertyy jalkoihin. Olen melko varma, että mulla on lipedema, ainakin lievä.

”Symmetrinen rasvankertyminen varsinkin alavartaloon (raajoihin) ja joskus myös naisten yläraajoihin (käsivarret)

Epäsuhta kapeamman ylävartalon ja kehon alaosan välillä.

Leveä lonkanalue ja ns. ”satulalaukut”.

Suuret rasvakertymät reisien ja polvien sisä- ja ulkopinnoilla.

Pylväsmuotoiset jalat nilkkoihin asti, joskus rasvaa paljon myös olkavarsissa/ käsivarsissa.”

Mulla toteutuu nuo kaikki kohdat. 🙄

Vierailija
5/6 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin turhauttavaa. Ennen sain edes jotkut farkkuleggarit jalkaan, nykyään ne harvatkaan eivät mene, paitsi aivan överisuurina jolloin ovat muualtakin ihan liian isot. Yritän olla masentumatta, olen kuitenkin lääkityksellä enkä mahda sille mitään, että se voi vaikuttaa kroppaan. Olisi vain kiva käyttää farkkuleggareita joskus.

Vierailija
6/6 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt äkkiä hyödyntymään nykymuodin mukaiset housut:

https://www2.hm.com/fi_fi/productpage.0987761001.html

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme