naapurin ukko änki saunaan ollessani omalla vuorolla
Sano että mahtuu tähän isompikin pylly seuraks ettei tartte yksin saunoa. Menin täysin paniikkiin, käymättä suihkussa tai pukematta päälleni lähin pyyhe päällä helkutin kopeasti pois. En tiedä oliko alkoholilla osuutta asiaan ja kyseinen ukkeli on aina hyvässä hengessä moikkaillut rapussa ja pihassa. Olen täysin tyrmistynyt enkä tiedä miten voin jatkossa reagoida.... Voi apua!!
Kommentit (55)
Olipa sekava teksti. pulssi lyö tuhatta.
Yäk. Varmaan ihan suunnitteli jutun. Ilmoita isännöitsijälle.
Pelottaa jatkossa enää saunoa. En voi uskoa että se pokkana kehtaa tulla. Noin 50v ukko ja itse olen 23.
Hyi hemmetti... Siis sun vuorolla tunki saunaan?
Hyi! Käske isäntää laittamaan sisältö lukittava lukko/salpa oveen.
Olin siis varannut saunan itselleni. Vika vuoro. 21-22. Saunon normaalisti kun kuulin oven käyvän. Vähän jännityin mutta aattelin että ihminen on erehtyny ja näkee tavarani pukuhuoneessa. Sitten ovi aukee saunaosastollekkin ja astuu muina miehinä alasti saunaan!! Sanoi että isompikin Peppu tähän mahtuu ja tulin seuraks ettei tartte yksin saunoa, jotain tollasta. En saanu sanotuksi muistaakseni mitään koska eka ajatus oli että nyt käy huonosti. Saunat on vielä kellarisssa. Huuteli perään jotain ja nauroi. En kuullut. Vapisen viekäkin
isompikin peppu
isompikin peppu
peppu PEPPU
PEPPU
Tee rikosilmotus heti ap! Saattaa käydä kimppuun
Oliko sillä viinapulloa mukana? Ajattelin vaan, että jos olis juomat tarjonnut. Itse olisin heti jäänyt pämppäämään!
Repesin kun luin nopeasti :D näin ap marssivan suihkuhattu päässä ylväästi nenää nostaen:DD
Ilmoitus ainakin isännöitsijälle. Voit tehdä myös rikosilmoituksen ahdistelusta.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 23:42"]
Pelottaa jatkossa enää saunoa. En voi uskoa että se pokkana kehtaa tulla. Noin 50v ukko ja itse olen 23.
[/quote] HYI! Joo ilmoitus isännöitsijälle heti huomenna ja vannota myös että käy varmasti sanomassa paineen ja suuren volyymin kera. Ja ensi kerralla ota paistinpannu mukaan millä voit tempaista tauluun jos vielä rohkenee tulla :D
Saunaa ei saa lukkoo. Asukkaat pääsee avaimilla
Rikosilmoitusta tehdessäsi sinulla on tietenkin myös todisteet äijän saunaan änkemisestä?
Siis nopeasti! T. Ap