naapurin ukko änki saunaan ollessani omalla vuorolla
Sano että mahtuu tähän isompikin pylly seuraks ettei tartte yksin saunoa. Menin täysin paniikkiin, käymättä suihkussa tai pukematta päälleni lähin pyyhe päällä helkutin kopeasti pois. En tiedä oliko alkoholilla osuutta asiaan ja kyseinen ukkeli on aina hyvässä hengessä moikkaillut rapussa ja pihassa. Olen täysin tyrmistynyt enkä tiedä miten voin jatkossa reagoida.... Voi apua!!
Kommentit (55)
Teidän ainakin valituksen isännöitsijälle. Painavan sellaisen.
Mä olisin varmaan jääny kokeileen kuinka miehen kantti kestää :D no joo tietysti ap:lla pelottava tilanne
Kyllä, voit vaatia muiden asukkaiden kanssa sellaista säppiä. Aina jos lukko tai vastaava puuttuu, ilmenee tunkeilua, toistuvasti. Helppous "velvoittaa".
Naapurin ukko änki sisääni kesken masturboinnin
Oisit laulanu hakunamatata ukuli tää on hakuammuntaa, ha
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 02:36"]mitä välii, mitä haittaa !!!
Onpa kauheeta.
[/quote]
Jos Ap olisi jäänyt ja äijä olisikin raiskannut, lainatun kaltaiset kommentoijat sanoisivat että mitäs jäit, pitäisihän tajuta riskit.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 18:35"]Poroolaista kerrostalo elämää!
[/quote]siis porvoolaista
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 00:26"]Utelias vanha guppe halusi vain salaa kurkata millainen mirri sulla on & onko buudi hot vai not ! Tuskin mitään sen kummempaa :)
[/quote]
MITÄ VITTUA?? Pitäis huumorilla ja ymmärtäväisesti suhtautua siihen, että vanha kurttuperse tunkee henkilökohtaiseen tilanteeseen, missä olet ALASTI? Ja toi on hauskaa?? Vittu sun kaltaset idiootit on syy miks seksuaaliväkivallan häpeä yhä kukoistaa, kun asiaa vähätellään ja pistetään vitsiksi niin ei uhrikaan koe "oikeudekseen" loukkaantua.
Lapsena meidän läheisessä puistossa hengaili kesäisin itsensäpaljastaja, hymyili kauniisti ja runkkaili itseään, kerran yritti koskea muhun kun oli kiertänyt reitin ja tupsahti eteen.
En oikeesti toipunut siitä johonkin viikkoon, kova kuume nousi. Noi ei oo mitään vitsin asioita, vaan väkivaltaa.
Eikös ne ole maksullisia taloyhtiöiden saunavuorot? Tyypin tulisi maksaa ap:lle pilaamansa saunavuoro. Nyt vähintään. Se isännöitsijä voisi laittaa laskun tälle pervolle.
Ei se säpin yksistään vaatiminen riitä (vaikka se on asennettava myös sinne välittömästi), vaan äijä tulee saada ainakin jonkinlaiseen häpeävastuuseen, tuohan on räikeää seksuaalista häirintää ja ties mitä muuta. Asia esille kokouksessa, varoituslappua ilmoitustalulle ja kirjallinen varoitus tuolle äijälle - oli se sitten minkäikäinen tai näköinen tai vaikka nainen, ihan sama. Törkeää ahdistelua.
Mulle on käyny samoin. Oon vaa 40 v mies ja samoja ikiä oleva akka ryntäs ryntäitesä kanssa lauteille. Jäin.
Tyhmä eukko, oisit pääsy panee!