Mieheni kutsuu minua psykopaatiksi ja
sanoo että minun pitäisi lopettaa fenlafaxin syönti.
En pysty lopettamaan..koska saan vieroitusoireena raivonpuuskia.
Lopuksi mies sanoi rakastavansa minua.
Mitä minun pitäisi tästä ajatella
Kommentit (29)
Eroat. Toihan on henkistä väkivaltaa.
Hip hei hullu..ei kiinnosta..
me lynkataan julkkishomomeikkaaja aarnia!
Vierailija kirjoitti:
Eroat. Toihan on henkistä väkivaltaa.
Olemme olleet yhdessä 30 vuotta.
Minulla on ollut huono lapsuus ja nuoruus.
Näin nälkää ja minua lyötiin.
No mene lääkäriin, ei niitä itse saa lopettaa.
Siitä vasta ongelmia koituukin.
Vierailija kirjoitti:
No mene lääkäriin, ei niitä itse saa lopettaa.
Siitä vasta ongelmia koituukin.
Ei auta vaikka pienentää annosta tulee sähköiskuja ja raivoamista.
Parempi näin.ap
Vierailija kirjoitti:
Että vakka on valinnut kantensa.
Minulla sentään on mies.
Veikkaan että et ole päässyt koskaan tinder treffeille..v.ttumainen luonteesi näkyy kuvastasi kaljatuopin takaa
Kaikki naiset on psykopaatteja, toiset enemmän toiset vähemmän
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla sentään on mies.
Veikkaan että et ole päässyt koskaan tinder treffeille..v.ttumainen luonteesi näkyy kuvastasi kaljatuopin takaa
Ja minulla nainen. En ole koskaan hakenut seuraa tinderistä. Sehän on ihmisten kaatopaikka.
Mutta jotakin epävakautta teissä lienee molemmissa, sitä tarkoitin. Jos miehesi rakastaa sinua, miksi hän ottaa paineita Venlafaxiinin käytöstä.
Onko tuo joku lääke? kaikki täällä ei kuitenkaan ole mieliala läkeiden syöjiä tai muiden läkeiden.Joten läkeiden nimiä kun laitatte vältämättä tällä ei tiedä mitä ne on? Jos minulla olisi mies ja puhuisi minulle alentavasti näytäisin ovea!Et kai ole miehesi asunosta ja rahoista riipuvainen?Kun annat itseäsi alentaa ja nimitellä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla sentään on mies.
Ja minulla nainen. En ole koskaan hakenut seuraa tinderistä. Sehän on ihmisten kaatopaikka.
Mutta jotakin epävakautta teissä lienee molemmissa, sitä tarkoitin. Jos miehesi rakastaa sinua, miksi hän ottaa paineita Venlafaxiinin käytöstä.
ARVASIN!
olet jämämies..et edes uSKALTAUTUNUT tinderiin..
naiseksi ei lasketa bubiruusua
Vierailija kirjoitti:
Fenlafaxin...🤔
Venlaflax. On masislääke johon en koskisi, mutta hyvä jos joku saa apua siitä itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo joku lääke? kaikki täällä ei kuitenkaan ole mieliala läkeiden syöjiä tai muiden läkeiden.Joten läkeiden nimiä kun laitatte vältämättä tällä ei tiedä mitä ne on? Jos minulla olisi mies ja puhuisi minulle alentavasti näytäisin ovea!Et kai ole miehesi asunosta ja rahoista riipuvainen?Kun annat itseäsi alentaa ja nimitellä!
En käyttäydy hillitysti ja pidättyväisesti.
Saatan innostua ja nauraa kovaan ääneen.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla sentään on mies.
ARVASIN!
olet jämämies..et edes uSKALTAUTUNUT tinderiin..
naiseksi ei lasketa bubiruusua
Hittoako minä tinderissä tekisin, kun minulla on vaimo jota rakastan. 🤔
nii in?