Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

muotoilevat alusasut

Vierailija
04.06.2015 |

mietin pitäisikö hommata, oon muuten ihan hoikka mutta hirveä pömppömaha jota en kestä!!! Jos  sellaiset muotoilevat pöksyt hommaisi, mutta onko ne kauhean hiostavia ja kiristäviä, ja näkyykö ne ohuiden kesävaatteiden alta?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta vehnän syönti niin häviää se pömppö mahakin eikä tarte hikoilla moisissa vermeissä:)

Vierailija
2/4 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole ikinä tavannut naista joka EI näyttäisi paremmalta alusasun kanssa. oli kuinka timmissä kunnossa tahansa, söi vehnää tai ei, ihossa on epätasaisuuksia ja lihakset saattavat "roikkua". olen käyttänyt jo useamman vuoden alusasuja, ja siis tarkoitan siis muotoilevia, vaikka olen urheilullinen ja muutenkin mielestäni kauniskroppainen nainen. Vaatteet laskeutuu kauniimmin, ja kankaat ja leikkaukset näyttävät siltä miltä kuuluu, kun runko on sileä ja aluspuku sen sliipannut. eli kannattaa hankkia, en osaa enää pukeutua juhliin tai muihin vähän tärkeämpiin menoihin ilman asujani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muotoilevat alusvaatteet auttaa juuri siihen pömppöön. Ei hiosta sen enempää kuin mikään muukaan ihoa vasten oleva vaate, ainakaan kun valitsee hyvän merkkiset.

Vierailija
4/4 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina juhlissa sellaset mustat tukialkkarit. Kummasti parantaa ryhtiä ja itsevarmuutta.