Nainen: Arvosteletko mielessäsi toisten naisten rintoja?
Uimhallissa, saunassa, tai ihan katukuvassa. Jäätkö joskus ihan tuijottamaan "tuolla typyllä ihanat rinnat" :)
Kommentit (10)
Katselen, mutta en kateellisena vaan ihaillen... Olen bi.
Katselen. Välillä tulee hyvä mieli siitä kun itsellä on paremmat tissit kuin jollain toisella. Välillä taas katson kateellisena että kumpa mullakin olisi tuollaiset tissit.
En kiinnitä huomiota toisten rintoihin, elleivät ole jollain tavalla huomiotaherättävät (jättimäiset ja/tai erityisesti framilla).
Katselen kyllä, mutten koskaan niin että se olisi ilmiselvää tai häiritsevää. Enkä katso tuomiten ja arvostellen, vaan pelkästään ihaillen, enkä siis to-del-la-kaan katsele kenen tahansa, ainoastaan kiinnostavien ja jotenkin suuntauksestaan hienovaraista viitettä antavien. Kerran esim. kahvilassa viereisessä pöydässä oli oikein hieno pari niitä. Ihanan kotoisat, pehmeän näköiset. Pakko oli siinä hörpiskelyn aina välillä... :)
bi
Uimahallissa tai saunassa katson, jos on jollain tavalla huomiotaherättävät. Vaatteet päällä kaikki tissit näyttää mielestäni aika samalta.
En. Muuta kuin silloin jos tuo toinen nainen itse niitä jotenkin kommentoi. Kerran eräs työkaveri totesi että hänellä on pienet. Sen jälkeen olen aina hieman vilkuillut niitä ja miettinyt millaiset liivit nyt on.
Ai niin, luin aloituksen tarkemmin, siis en katsele missään uimahalleissa tai semmoisissa, se ei mielestäni olisi sopivaa. Mutta jos jossain muualla ja on sopivan niukkaa vaatetta päällä, niin sitten.
nro 7
Minulla on niin hienot, ettei tarvitse muita katsella. No, joskus saatan huomata, mutta en arvostele.
Katselen kateellisena kauniita rintoja. Mulla on riipputisut e-kuppi. Oli jo parikymppisenä.