Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen: Arvosteletko mielessäsi toisten naisten rintoja?

Vierailija
18.05.2015 |

Uimhallissa, saunassa, tai ihan katukuvassa. Jäätkö joskus ihan tuijottamaan "tuolla typyllä ihanat rinnat" :)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselen kateellisena kauniita rintoja. Mulla on riipputisut e-kuppi. Oli jo parikymppisenä.

Vierailija
2/10 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselen, mutta en kateellisena vaan ihaillen... Olen bi.

Vierailija
4/10 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselen. Välillä tulee hyvä mieli siitä kun itsellä on paremmat tissit kuin jollain toisella. Välillä taas katson kateellisena että kumpa mullakin olisi tuollaiset tissit.

Vierailija
5/10 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kiinnitä huomiota toisten rintoihin, elleivät ole jollain tavalla huomiotaherättävät (jättimäiset ja/tai erityisesti framilla).

Vierailija
6/10 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselen kyllä, mutten koskaan niin että se olisi ilmiselvää tai häiritsevää. Enkä katso tuomiten ja arvostellen, vaan pelkästään ihaillen, enkä siis to-del-la-kaan katsele kenen tahansa, ainoastaan kiinnostavien ja jotenkin suuntauksestaan hienovaraista viitettä antavien. Kerran esim. kahvilassa viereisessä pöydässä oli oikein hieno pari niitä. Ihanan kotoisat, pehmeän näköiset. Pakko oli siinä hörpiskelyn aina välillä... :)

bi

Vierailija
7/10 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimahallissa tai saunassa katson, jos on jollain tavalla huomiotaherättävät. Vaatteet päällä kaikki tissit näyttää mielestäni aika samalta.

Vierailija
8/10 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Muuta kuin silloin jos tuo toinen nainen itse niitä jotenkin kommentoi. Kerran eräs työkaveri totesi että hänellä on pienet. Sen jälkeen olen aina hieman vilkuillut niitä ja miettinyt millaiset liivit nyt on.

Vierailija
9/10 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, luin aloituksen tarkemmin, siis en katsele missään uimahalleissa tai semmoisissa, se ei mielestäni olisi sopivaa. Mutta jos jossain muualla ja on sopivan niukkaa vaatetta päällä, niin sitten.

nro 7

Vierailija
10/10 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on niin hienot, ettei tarvitse muita katsella. No, joskus saatan huomata, mutta en arvostele.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme