Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selittämätön tupakanhaju

Vierailija
30.01.2022 |

Itse en tupakoi eikä kukaan tuntemani ihminen tupakoi. Tulin perjantaina mökilleni etätöihin enkä ole liikkunut täältä mihinkään koko viikonloppuna. Tänään eli sunnuntaiaamuna heräsin siihen, että jostain tulee tupakan hajua. Lähimmät naapurit asuvat melkein kilometrin päässä eivätkä hekään tupakoi. Mökkiä ei käytä kukaan muu kuin minä, vai minulla on avain tänne. Mistä se haju voisi tulla? Kummitteleeko täällä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa home, joka haisee sellaiselle vähän kuin ummehtuneelle tupakalle. Kaksi kertaa olen sen asian kanssa ollut vastakkain ja molemmilla kerroilla syy löytyi. Hometta.

Vierailija
2/11 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota homettakohan se on, mikä meilläkin välillä leijuu... oon aatellut, että vuosia sitten kuollut sukulaiseni käy tervehtimässä, mutta taitaa olla proosallisempi selitys siihenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä valehte. Olett siellä imppaamassa muiden kallliilla rahalla ostamia tupakkkeja ihan innollla.

Vierailija
4/11 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivoinfarkti voi oireilla savun hajuna

Vierailija
5/11 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mökillä arvotavaraa? Varas istuu metsässä ja odottaa että lähtisit.

Tupakoi joutessaan.

Vierailija
6/11 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakkaa muistuttava haju voi tulla jostain muusta, kuten mökillä säilytetyistä vanhoista tekstiileistä, kirjoista tai kahvista. Voi myös olla, ettei mikään haise oikeasti, vaan koet hajuharhoja. Niitä tulee joillekin ihmisille, esimerkiksi migreenipotilaille.

Vierailija
7/11 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on Timo joka siellä metsässä väijyy?

8/11 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen asukas, jo kuollut, on käymässä. Onko sinulla joka tupakoiva sukulainen toisella puolella. Haluaa muistuttaa sinua näin että on hengessä mukana. 

Vierailija
9/11 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivokasvain oireilee savun hajuna, lääkäriin.

Vierailija
10/11 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on korona.

Vierailija
11/11 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvisikö ikinä, missä home oli? Tai mikä home?

Pesäke jos löytyy, niin harvoin on vain yksi home ja mietin, tietääkö kukaan mikä homeesta haisee juuri tuolle ummehtuneelle tupakalle. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä