Selittämätön tupakanhaju
Itse en tupakoi eikä kukaan tuntemani ihminen tupakoi. Tulin perjantaina mökilleni etätöihin enkä ole liikkunut täältä mihinkään koko viikonloppuna. Tänään eli sunnuntaiaamuna heräsin siihen, että jostain tulee tupakan hajua. Lähimmät naapurit asuvat melkein kilometrin päässä eivätkä hekään tupakoi. Mökkiä ei käytä kukaan muu kuin minä, vai minulla on avain tänne. Mistä se haju voisi tulla? Kummitteleeko täällä?
Kommentit (11)
Tuota homettakohan se on, mikä meilläkin välillä leijuu... oon aatellut, että vuosia sitten kuollut sukulaiseni käy tervehtimässä, mutta taitaa olla proosallisempi selitys siihenkin.
Älä valehte. Olett siellä imppaamassa muiden kallliilla rahalla ostamia tupakkkeja ihan innollla.
aivoinfarkti voi oireilla savun hajuna
Onko mökillä arvotavaraa? Varas istuu metsässä ja odottaa että lähtisit.
Tupakoi joutessaan.
Tupakkaa muistuttava haju voi tulla jostain muusta, kuten mökillä säilytetyistä vanhoista tekstiileistä, kirjoista tai kahvista. Voi myös olla, ettei mikään haise oikeasti, vaan koet hajuharhoja. Niitä tulee joillekin ihmisille, esimerkiksi migreenipotilaille.
Jos se on Timo joka siellä metsässä väijyy?
Entinen asukas, jo kuollut, on käymässä. Onko sinulla joka tupakoiva sukulainen toisella puolella. Haluaa muistuttaa sinua näin että on hengessä mukana.
Aivokasvain oireilee savun hajuna, lääkäriin.
Selvisikö ikinä, missä home oli? Tai mikä home?
Pesäke jos löytyy, niin harvoin on vain yksi home ja mietin, tietääkö kukaan mikä homeesta haisee juuri tuolle ummehtuneelle tupakalle.
On olemassa home, joka haisee sellaiselle vähän kuin ummehtuneelle tupakalle. Kaksi kertaa olen sen asian kanssa ollut vastakkain ja molemmilla kerroilla syy löytyi. Hometta.