Opamoxin käyttäjät hoi!
Hei olen joutunut nyt syömään 6kk opamoxia päivittäin. Annoksena on mennyt 15mg 1+1,5tbl päivässä. Eli aamupäivällä 1 ja illalla 1.5:tblttia. Kysymys olisi siis et, Lauantaina olisi hääjuhlat tiedossa. Yrittäisin sillon olla koko päivänä ottamatta lääkettä niin voinko illalla ottaa muutaman lasin viiniä? En tietenkään sillon ota jos joudun lääkkeen ottamaan. Nyt vaan stressaan sitä ettei tule mitään kauheita elimistöllisiä vaivoja. Haluaisin saada asiallisia vastauksia. :) kiitos jo etukäteen.
Kommentit (17)
Siis oon nyt terapiassa ja lääkkeet ajetaan alas pikku hiljaa.:) Tiedän että ei olisi saanut käyttää kyseistä lääkettä näin pitkään,mutta määrä ei ole kertaakaan noussu yli määrätyn.:) Ollu liian traumaattisia asioita 6kk sisällä että en olisi selvinnyt ilman tätä lääkettä. Mutta tahto on erittäin kova saada lääke kokonaan pois.:) Eli uskallanko ottaa muutaman jos en sinä päivänä lääkettä ota?
Ap
Uskallat, opamox häviää aika nopeasti elimistöstä. Voit hääpäivänä korvata opamoxin hyvin skumpalla, ne vaikuttavat lähes samalla tavoin aivoissa. Ehkä tiesit, että diapamilla, joka on opamoxin serkku, korvataan viinakrampeista ja sekavuudesta kärsivän aivojen metanolipuutosta.
Opamox on 3 päivää veressä mutta hyvin voi ottaa. Ainaskaa mulle ei tullut mitään vaikka aamulla otin ja illalla ryyppäsin. Tai en ainakaan huomannut mitään vaikutusta.
M-96
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 14:19"]Opamox on 3 päivää veressä mutta hyvin voi ottaa. Ainaskaa mulle ei tullut mitään vaikka aamulla otin ja illalla ryyppäsin. Tai en ainakaan huomannut mitään vaikutusta.
M-96
[/quote]
On veressä??
kyl mä uskaltaisin, juon joskus alkoholia vaikka lääkkeet otankin, eikä vaikuta mitenkään
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 14:21"]
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 14:19"]Opamox on 3 päivää veressä mutta hyvin voi ottaa. Ainaskaa mulle ei tullut mitään vaikka aamulla otin ja illalla ryyppäsin. Tai en ainakaan huomannut mitään vaikutusta. M-96 [/quote] On veressä??
[/quote]
Niin? Näkyy verikokeissa 1-7 vrk käytön jälkeen. Opamox 15 mg on kovin mieto, ei varmasti näy montaa päivää.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 14:21"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 14:19"]Opamox on 3 päivää veressä mutta hyvin voi ottaa. Ainaskaa mulle ei tullut mitään vaikka aamulla otin ja illalla ryyppäsin. Tai en ainakaan huomannut mitään vaikutusta.
M-96
[/quote]
On veressä??
[/quote]
3 päivään näkyy verikokeessa...
M-96
Kiitos jo nyt vastauksista. Oon stressannu asiaa jo pitkään. Mutta olisi kiva kerranki ihan vähän ottaa ja vähän päästä tuulettaan päätä.:)
Ap
Noihan sopii hyvin sekaisin. Alat vaan dokaamaan ja otat yhden Opamoxin vaikka kolmen tunnin välein. Känni saa aivan uuden ulottuvuuden.
Kiitos n.11 vinkistä. Mutta en ole sekakäyttäjä. Enkä ikinä sellaiseksi ala.
Ap
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 14:24"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 14:21"]
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 14:19"]Opamox on 3 päivää veressä mutta hyvin voi ottaa. Ainaskaa mulle ei tullut mitään vaikka aamulla otin ja illalla ryyppäsin. Tai en ainakaan huomannut mitään vaikutusta. M-96 [/quote] On veressä??
[/quote]
Niin? Näkyy verikokeissa 1-7 vrk käytön jälkeen. Opamox 15 mg on kovin mieto, ei varmasti näy montaa päivää.
[/quote]
En tiedä onko sen miedonpi vaiko nopeampi vaikutteisempi kun ei näy montaa päivää.
M-96
Molemmat yhdessä niin jysähtää viinakset paremmin päähän.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 14:34"]Molemmat yhdessä niin jysähtää viinakset paremmin päähän.
[/quote]
Suosittelen kannabista tai jotain muuta turvallista huumetta. Sekakäytössä ei ole järkeä.
Kyllä voi ottaa.
Nimim. kokemusta on
Muutama kaveri vetää niitä 15mg noin 10 kpl SAMALLA kun juovat 6-12 kaljaa...
Et todellakaan kuole muutaman viinilasin jälkeen jos esim aamulla joudut ottamaan yhden.
Mulla on vähän ku sisempi homma jos tähän samaan ketjuun kyseli. Opamoxiin liittyen, olen eilen ottanut ja varmaan viikon aikana 3 tai 4 kertaa mutta aika lailla niitä lievimpiä 1 tai puol toista kerrallaan, tänään tai huomenna testit. Vettä mennyt noin 6 litraa eilen illalla. Onko mun mitenkään mahdollista saada näkyvistä? Siis kun tämä ei ole ainut lääkeaine mikä siellä saattaa näkyä niin tulipa pieni paniikki. Muut ovat tramal ja panacod. Näistä nyt seulomaan. Tramalin ei kai pitäis näkyä mutta tuo panacod saattaa jonain morfiinina tai heroiinina, siitä on pari päivää mutta en haluasi selitellä sitä jos ei näykään. Mitä neuvoksi?
Muutama lasi viiniä tekee suunnilleen saman vaikutuksen kuin nuo opamoxisi. Ihan hyvä jos vähän rajoitat sitä bentsojen käyttöä. Se että pelkäät vieroitusoireita on jo merkki siitä, että syöt niitä liian säännöllisesti. Jos sinua ahdistaa puoli vuotta noin paljon, tarvitset ahdistuneisuuteen esimerkiksi mielialalääkityksen ja/tai terapeuttista keskustelua, ei pelkkiä opamoxeja. Niillä pitäisi hoitaa vain oireita, ja lyhyen aikaa. Tätä en sano sinua tuomitakseni, vaan siksi, että sinulla on oikeus vähän parempaan hoitoon. Sinänsä tuo opamoximäärä on vielä pieni, mutta tarve voi alkaa nousemaan ajan myötä.