Miten olet päätynyt vain seksiin perustuvaan suhteeseen?
Mietin, että miten tuollaiseen suhteeseen ajaudutaan. Yleensä ainakaan itseäni, jos joku ei nappaa, ei tulisi mieleenkään harrastaa kanssaan seksiä ja toisaalta, jos joku nappaa, haluan muutakin.
Kertokaa te, jotka harrastaneet tia ahrrastatte tuollaisia suhtieta.
Kommentit (20)
Minä olen tapaillut suurin piirtein vuoden verran miestä lähinnä seksin merkeissä. Toki mukana on muutakin kuin pelkkää panemista, pussailua, leffailtoja ja sen sellaista. Syynä suhteen etenemättönyydelle on se, että haluamme elämältä eri asioita. Mielenkiinnonkohteemme ja suunnitelmat tulevaisuuden varalle (esimerkiksi toivottu lapsiluku) eivät kohtaa. Pidämme toisistamme, mutta vakava suhde ei välillämme toimisi.
Mieheni asui ulkomailla. Kun tarjoutui tilaisuus saada läheisyyttä lähempää ilman sitoumuksia, tartuin tilaisuuteen. Tämä kakkosmies ei tosin ikinä uskonut olevansa kakkonen, vaan luuli minun haluavan jotakin muutakin. Lopetin suhteen, kun kakkosmiehen avovaimo tuli raskaaksi.
Koska muuta en saa, en kelpaa muille kun pelkkään seksiin enkä oikeaan parisuhteeseen ole koskaan päässyt enkä tule pääsemäänkään.
Minulla on mies, joka ei kykene enää yhdyntään, eikä meillä oikein ole muutakaan seksiä enää. Siksi päädyin viettämään hullun, intohimoisen yön ihan vieraan miehen kanssa. Ja koska seksi oli tosi hyvää, sovimme harrastavamme sitä uudestaankin aina silloin tällöin. Meillä on ihan erilaiset elämät ja elämäntilanteet, ja vaikka tämä kakkosmies on tavallaan aivan upea, en ikimaailmassa voisi kuvitellakaan eläväni hänen kanssaan yhteistä elämää. Jutustelemme vähän niitä näitä ja harrastamme seksiä.
Omatunto kyllä soimaa, mutta näillä nyt mennään. Nyt kun olen monen vuoden tauon jälkeen taas saanut, tajuan kuinka surkeaksi jatkuva puute ihmisen voi tehdä.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 13:51"]
Koska muuta en saa, en kelpaa muille kun pelkkään seksiin enkä oikeaan parisuhteeseen ole koskaan päässyt enkä tule pääsemäänkään.
[/quote]
Älä anna kohdella itseäsi noin! Yksinäisyyskin on parempi kuin miesten hyväksikäytettävänä oleminen.
Niin, että olin ihastunut mieheen ja suostuin seksisuhteeseen, koska oletin, että hänkin ajan myötä ihastuu minuun ja haluaa vakavamman suhteen. Sekstailimme ja tapailimme pari vuotta, ja siis vietimme muutenkin aikaa yhdessä, käytiin leffoissa ja baareissa ja vietettiin koti-iltoja, juteltiin paljon ja oli hellyyttä ja läheisyyttä ilman seksiäkin. Rehellisesti sanoen en ymmärrä miten tuo erosi "virallisesta" seurustelusta, mutten halunnut kysyä asiasta etten ahdistaisi sitoutumiskammoiseksi itseään kuvaillutta miestä.
Meillä meni hyvin. Kunnes. Mies ihan kuin salama kirkkaalta taivaalta yhtäkkiä ilmoitti, että pitää lopettaa "meidän juttu", enkä saa enää ottaa häneen yhteyttä, koska on alkanut seurustelemaan. Voitte uskoa, että olin ihan kuin puulla päähän lyöty. Itselläni ei ollut muita meidän "suhteen" aikana, tämä taas oli ilmeisesti jatkuvasti haku päällä etsien sitä "vakavasti otettavaa" - jota minä en ollut, syystä jota en tiedä. Tuo keissi ajoi mut masennukseen ja terapiaan pariksi vuodeksi, vei viimeisetkin itsetunnon ja itsekunnioituksen rippeet ja toi häpeän ja itseinhon, miten voin olla niin helvetin tyhmä. Ei ikinä enää "pelkkää seksisuhdetta" mulle, ei ole mun juttu.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 13:10"]
Tarkoitatko seksisuhdetta (ei parisuhdetta)? Itse ajauduin niin, että olin neitsyt ja kyllästynyt siihen, joten panin baarin jatkoilla vierasta miestä ja kokemuksen takia jatkoin sitä jonkin aikaa.
[/quote]
Miksi et muka kelpaa?
Törmäsin baarissa todella upeaan urheilijamieheen. Menimme yöksi hänen luokseen ja hän oli aivan uskomaton rakastaja. Ja oikea adonis ulkoisesti. Siitä se lähti ja tavattiin silloin tällöin seksin merkeissä. Molemmilla oli hiljattain päättynyt seurustelusuhde takanaan. En seksiä lukuunottamatta häneen ihastunut. Hän oli minusta vähän yksinkertainen ja arvomaailmamme eivät kohdanneet. Suhde kesti jonkin kuukauden, mutta lopulta pelkkä panosuhde alkoi kyllästyttää. Loppuvaiheessa mies yritti selvästi jotain enemmän. Esimerkkiksi hän peesasi kaikkia mielipiteitäni ja kerran ravintolassa tuli samaan pöytään ja esitteli minut isälleen. Tästä on jo toistakymmentä vuotta, mutta edelleen muistan mukavan kaverin ja ollaan moikkailtu iloisesti, jos ollaan jossakin nähty. Kumpikin on vakiintunut tahoillaan. Oi nuoruus :)
Olin liian kiinni eksässä ja suostuin eron jälkeen pelkkään seksiin - hyi- kun en halunnu luopua siitä kokonaan. Mies tapas uuden ja alkoi serustella mut halus silti panna muakin vielä, ja koska oli mustis ja katkera, halusin kostaa ja jätin pillerit pois, tulin raskaaksi ja sitten miehen oli pakko kertoa minusta ja pettämisestään sille naiselleen kun en suostunut tekemään aborttia (myönnän rumasti tehty enkä enää toimis noin, mut lapsi oli toivottu kyllä jo pitkään mun puolelta), nainen tietysti raivostu ja jätti miehen. Oltiin eksän kans ton jälkeen vielä pari vuotta yhdessä, nyt uudet kumppanit molemmilla. Kamala sotku, en suosittele. Mut lapsi ihana ja molemmille rakas, ei voi katua =)
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 14:15"]
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 13:51"]
[/quote]
Älä anna kohdella itseäsi noin! Yksinäisyyskin on parempi kuin miesten hyväksikäytettävänä oleminen.
[/quote]
En olekaan enää antanut. Nyt olen ollut jo 3 vuotta ihan yksin eikä muutosta näkyvissä :)
Olen ollut jo useita vuosia yksin ja kaipaan seksiä ja läheisyyttä valtavasti. Seksikumppani on mukava ja viihdyn hänen kanssaan hyvin, vaikka parisuhdemielessä emme ole yhteensopivia. Seurustelisin, jos oikeanlainen ihminen osuisi kohdalle, jos ei, niin en halua viettää ainutkertaista elämääni ilman seksin iloja. Tapailen aktiivisesti edelleen miehiä, eli en ole mitenkään luopunut toivosta asian suhteen, tässä tilanteessa tämä on vain käytännöllisin ratkaisu.
En käsitä, miksi nainen on heti hyväksikäytetty tms, jos seksiä on ilman suhdetta, tässäkin ketjussa on asiasta voittopuolisesti kommentteja. Naisillakin on tarve seksiin, eivätkä kaikki automaattisesti ihastu toiseen osapuoleen. Se ei poissulje arvostusta ja kivaa yhdessäoloa.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 06:21"]
En käsitä, miksi nainen on heti hyväksikäytetty tms, jos seksiä on ilman suhdetta, tässäkin ketjussa on asiasta voittopuolisesti kommentteja. Naisillakin on tarve seksiin, eivätkä kaikki automaattisesti ihastu toiseen osapuoleen. Se ei poissulje arvostusta ja kivaa yhdessäoloa.
[/quote]
Eikös tunnettu tosiasia ole, että miehille kelpaa kuka tahansa nainen seksiin ja jos ei naisena kelpaa koskaan suhteeseen on vaan liian ruma ja muuten sisäisestikin puutteellinen. Siksi se on ikävää joutua aina samaan tilanteeseen.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 14:19"]Niin, että olin ihastunut mieheen ja suostuin seksisuhteeseen, koska oletin, että hänkin ajan myötä ihastuu minuun ja haluaa vakavamman suhteen. Sekstailimme ja tapailimme pari vuotta, ja siis vietimme muutenkin aikaa yhdessä, käytiin leffoissa ja baareissa ja vietettiin koti-iltoja, juteltiin paljon ja oli hellyyttä ja läheisyyttä ilman seksiäkin. Rehellisesti sanoen en ymmärrä miten tuo erosi "virallisesta" seurustelusta, mutten halunnut kysyä asiasta etten ahdistaisi sitoutumiskammoiseksi itseään kuvaillutta miestä.
Meillä meni hyvin. Kunnes. Mies ihan kuin salama kirkkaalta taivaalta yhtäkkiä ilmoitti, että pitää lopettaa "meidän juttu", enkä saa enää ottaa häneen yhteyttä, koska on alkanut seurustelemaan. Voitte uskoa, että olin ihan kuin puulla päähän lyöty. Itselläni ei ollut muita meidän "suhteen" aikana, tämä taas oli ilmeisesti jatkuvasti haku päällä etsien sitä "vakavasti otettavaa" - jota minä en ollut, syystä jota en tiedä. Tuo keissi ajoi mut masennukseen ja terapiaan pariksi vuodeksi, vei viimeisetkin itsetunnon ja itsekunnioituksen rippeet ja toi häpeän ja itseinhon, miten voin olla niin helvetin tyhmä. Ei ikinä enää "pelkkää seksisuhdetta" mulle, ei ole mun juttu.
[/quote]
Terapia oli sinulle varmaan monella tapaa hyväksi. Siellä opit varmasti myös sen, että ihastuneena ei pidä ryhtyä seksisuhteeseen, koska mies ei tule ihastumaan ja ottamaan sinua vakavasti myöhemminkään. Kypsät ihmiset osaavat järjestää seksielämänsä ilman parisuhdetta ollessaan kirjoittaja numero 14 tyyliin eivätkä romahtele.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 06:31"][quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 06:21"]
[/quote]
Eikös tunnettu tosiasia ole, että miehille kelpaa kuka tahansa nainen seksiin ja jos ei naisena kelpaa koskaan suhteeseen on vaan liian ruma ja muuten sisäisestikin puutteellinen. Siksi se on ikävää joutua aina samaan tilanteeseen.
[/quote]
Arvostus, kiva yhdessäolo ja seksi kuuluvat myös naisille! Myös silloin, kun eri syistä varsinainen seurustelu ei tule kyseeseen. Mies, joka kelpuuttaa sänkyynsä kenet tahansa, on henkisesti niin alhaisella tasolla, että hän ei pääsisi fiksun naisen sänkyyn.
Meidän kemiat van kohtasivat. Seksi oli todella hyvää. Suhteen jatkuessa tuli kuitenkin ristiriitoja, halusimme eri asioita. Suhde loppui, kun mies lähti ulkomaillle töihin.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 06:54"]Mies, joka kelpuuttaa sänkyynsä kenet tahansa, on henkisesti niin alhaisella tasolla, että hän ei pääsisi fiksun naisen sänkyyn.
[/quote]
Tiedätpä vähän :D
Fwb suhde toiminut jo monta vuotta ja välillä miehen kavereita on kimpassa,siis pelkkiä miehiä ja minä. Ihanaa yhdessäoloa,ruokaa, juomaa. Yö yhdessä kerran viikossa. Aamiaista ja TV.n katselua jne. Auttaa myös miesten töissä. Asumme 2km päässä toisistamme. Eli tässä on hyvä,kun oma rauha on ja nähdään kun nähdään. Totta kai jollain tavalla tykkäämme toisistamme,mutta emme seurustele.
Eihän nuo yleensä pitkään kestä. Lopetan heti, jos itselle alkaa tulla tunteita. En ole vielä valmis seurustelemaan. Erosta liian vähän aikaa. Hauskaa ajanvietettä kyllä ja tutustuu uusiin ihmisiin. Eihän sitä koskaan tiedä, vaikka joku yllättäis positiivisesti ja se oliskin sitten menoa.
Tarkoitatko seksisuhdetta (ei parisuhdetta)? Itse ajauduin niin, että olin neitsyt ja kyllästynyt siihen, joten panin baarin jatkoilla vierasta miestä ja kokemuksen takia jatkoin sitä jonkin aikaa.