Kuinka monessa koulussa jaetaan sukupuolinetraalihymyihminenpatsas?
Ilmeisesti Kallion kouluissa jaetaan, mutta kehä-kolmosen ulkopuolella?
Kommentit (15)
Hävinneille vois jakaa Leninin-patsaan.
Aika harvassa, koska en ole koskaan kuullut kenenkään tuollaista saaneen, paitsi Paavo Väyrysen.
En tiedä, mutta vaadin tasa-arvon nimissä, että henkilökortin rinnalla otetaan käyttöön mies- ja naiskortti.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta vaadin tasa-arvon nimissä, että henkilökortin rinnalla otetaan käyttöön mies- ja naiskortti.
Tasa-arvon nimissä ei ole tällä vuosituhannella enää saatu mitään läpi.
Pikkusen leimaavaa olisi saada kyseinen tunnustus, mutta onneksi kyse on lapsista, nehän kestää mitä vaan.
Ei ole ikinä jaettu mitään patsaita. Piste.
Jokainen lapsi saa edelleenkin valita joko pojan, tytön tai sukupuolineutraalin kaikissa kouluissa. Kenellekään ei olla pakolla antamassa mitään sukupuolineutraaleja patsaita.
sukupuolineutraali hymyihminen-patsas
Vierailija kirjoitti:
Jokainen lapsi saa edelleenkin valita joko pojan, tytön tai sukupuolineutraalin kaikissa kouluissa. Kenellekään ei olla pakolla antamassa mitään sukupuolineutraaleja patsaita.
Miten niin edelleenkin.
Ei ole koskaan saanut valita..
Hymyoppilas itse valitsee patsaan ja hymypatsaat annetaan perinteisesti open kusipäiselle koulukiusaajalellikille, joten tietysti moni voittaja ottaa uuden spesiaaliversion.
Eikö se jaeta vain sukupuolineutraalille oppilaalle? Pojalle poikapatsas, tytölle tyttöpatsas. Näin minä käsitin. Eivät kaikki halua sukupuolineutraalia patsasta hyllyynsä.
Eivät opettajat äänestä hymypatsaasta vaan oppilaat! Sääntöihin kuuluu, että luokkatoverit valitsevat mielestään sopivimman eli ystävällisimmän hymyihmisen.
Intersektionaalinen marxilainen feminismi näkee kaikessa valtarakenteita ja sortoa. Siksipä tänäkin vuonna on tiedossa joka ikinen viikko näitä mahtavia uudistuksia, ohjeita, kieltoja ja cancelointeja. Mutta näin ne kevätjuhlat pikkuhiljaa paranee, kun suvivirsikään ei ole enää tätä päivää.
Vierailija kirjoitti:
Eikö se jaeta vain sukupuolineutraalille oppilaalle? Pojalle poikapatsas, tytölle tyttöpatsas. Näin minä käsitin. Eivät kaikki halua sukupuolineutraalia patsasta hyllyynsä.
Tarkoitit varmaan ettei halua irvokasta patsasta pyllyynsä.
Voi sitä onnellista lasta, joka sen saa!