Inuliini - auttaaerektioon
Tulipa tässä ihan vahingossa huomattua, että erektio on kohentunut.
Mikään muu ei ole muuttunut, kuin se, että aloitin ottaa päivittäin uutta vitamiinia.
Rupesin käyttämään magnesiumia, jonka kanssa samassa pillerissä on inuliiniä.
En tarkkaan edes tiedä, miten inuliinin terveyshyödyt määritellään, mutta vaikutus on.
Ei haittaa, jos on ns. plasebo minulle, mutta kivat seuraukset on.
Olen yli viiskymppinen. Erektioon ja halukkuuteen olen saanut uutta potkua.
Suosittelen, jos sinun on mahdollista kokeilla samaa.
Kommentit (35)
0len oikeassa kirjoitti:
Kaikki ei vaan halua LÄÄKKEITÄ jos muita vaihtoehtoja on.
Kannattais pitää vähän pienempää ääntä lääkkeiden käytöstä.
Hävetkää.On jokaisen ihmisoikeus päättää itse syökö vitamiinejä, hivenaineita vai mitä.
Miksi testattu ja tutkimalla toimivaksi todettu lääke pelottaa, mutta käärmeöljyfirman tyhjästä tempaisemiin väittämiin rahojen laittaminen tuntuu järkevältä?
Rahat meni Jäykäx(tm) munaliinivalmisteisiin ja kalu lerputtaa edelleen vanhaan tapaan.
Älä ihmeessä jaksa jauhaa lääkkeistä!!
On jokaisen oma asia mitä tekee.
En ymmärrä noita soopailijoita ollenkaan.
Ottaisin niiltä nettiyhteydet pois, jos voisin. Ni ei pääsis tänne skeidaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Älä ihmeessä jaksa jauhaa lääkkeistä!!
On jokaisen oma asia mitä tekee.
Tottakai jokainen voi kääriä rahansa vaikka tötterölle ja tunkea suoleen, mutta vaikutus erektioon on sama kuin luontaistuotteilla.
1) elämäntaparemontti: alko pois, päivittäistä hikiliikuntaa, mässyt pois, paino normaaliksi, tupakka pois
2) jos kohta 1 ei vuoden sisään auta niin lääkäriltä erektiolääke ja/tai testoa
Kaikki muu on turhaa pelleilyä.
Ei voi olla totta!!!
Vielä vääntää. Kyllä luonnon omat on parasta eikä minkään ylikansallisen lääkefirman tuottama kemiallinen tekovalmiste.
Ne on huuhaata.
En jaksais enää kuunnella enkä lukea erektiolääkkeistä.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi olla totta!!!
Vielä vääntää. Kyllä luonnon omat on parasta eikä minkään ylikansallisen lääkefirman tuottama kemiallinen tekovalmiste.
Ne on huuhaata.
En jaksais enää kuunnella enkä lukea erektiolääkkeistä.
Tarvittaisiin sitä tutkimustietoa, eikä tunnepohjaisten huutomerkkien lisääntymistä. Muuten kyseessä on vain henkinen kainalosauva tai tuttipullo.
Inuliini? Jonkinmoinen polysakkaridi/makeutusaine, minkä on todettu tutkimuksissa kiihdyttävän paksusuolen kasvainten kasvua, ja luontaistuotemaakarit myyvät sitä avuksi ummetukseen.
:) Todella hyvältä erektiolääkkeeltä vaikuttaa.
omasta kokemuksesta tiedän aivan varmasti että inuliini auttaa erektioon.
Käytän toki todella ison määrän vitskuja ja hivareita päivittäin mutta niitten teho on moninkertaistunut ku aloin napsii inuliinii.
Jortikka on saanut uutta eloa ja oloa,kestävyyttä on tullut lisää samoin haluja.
Panettaa niin vietävästi
Nyxä eli avokki tykkää siittä ku saa tarpeeksi muhinointia eikä tarvii vo nkua koko aikaa reva kosteena.
toki en ihan aina jaksais jernautella ku avokki haluis.kannattaa joku viikko kokeilla ja sit lopeta jos ei auta muuhun kuin tuohon mainittuun ummetukseen.muutaman euron menetys ei maata kaada.
Piti vielä sanoo et lastin lähtö tuntuu lapaluita myöten. Ennen oli vaan sellainen tumpsahdus joka ei missään tuntunut. Ei kyl jaksa vähää aikaa liikkuu mihikää. Pittää vaa istuu nakottaa niiku Lappeeranna satama penkis.
Koita sitä inuliinii, koita niin näät.
Lepotilassaki jormalla näyttäis olevan paksuutta enemmän kuin ennen inuliinikuuria.se näyttää niinkuin olis jo valmiina seuraavaan rännin töräytykseen. Iiihhhaaannnaaa tunne!
Nyt oli niin huonolaatuinen myyntipuhe, että taidan jättää väliin.
Onko teillä joku amisuunojen ternimaito-inuliini-pyramidihuijaus pystyssä, vai mistä into noin monipolviseen höpinään?
No voihan iso V jos olen väärässä.silti ei haittaa jos ei inuliini olekaan syy.
On varmaan viirahtanu jotain korvien välissä.
Ei sen puoleen, auttoi tai ei, hyvä.
Lopetan nyt inuliinin syönnin ja palaan, kun taas veijari lerpahtaa.
Harmittaa jo nyt tuleva potenssin heikentymä.
En haluaisi hakata hanskaan hirveästi mutta pakko on saada toimimaan kunnolla.muuten ei kunnian kukko laula js nyxä lähtee vetää imee muit kullei.
Voihan se olla lasepo mut olkoon
Inuliini avittaa saamaan suuremman jörtikän jolla on kiva survoa vakoa auki ja syvemmälle.
Jos tästä nyt ilman inuliinia alkaa myös ennen aikainen laukeaminen nii sanon vaan hellurei.
V-tuttaa pelkkä ajattelu et ri pysty pidättelee.
Olen herkkä ihminen. Amiksesta.
Voi voi ja lämmintä leipää...
Blaaaahhhhh....
Se on juurikin niin - se on soopaa se.
Ei varmasti ole mitään tehoa erektioon. Pupumpaakin puppua koko vouhkailu.
Voitteko olla asiallisii -
Iha niiko Lappeerranna satama kahvilas?
Rujoa porukkaa jotkut - näemmä.