Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihastun aina yhdenillan juttuihin

Vierailija
30.01.2022 |

Kun on seksiä ja se on hyvää, niin ihastun. Vaikka oltaisiin vain sovittu pelkkä seksi. Ainoa keino millä saan pääni 'nollattua", on vetää illalla kotikännit kun toinen osapuoli on lähtenyt. Sama juttu silloinkin jos käyn maksullisissa. Pakko vetää kännit aktin jälkeen että pystyy unohtamaan. Mistä tälläinen voi johtua? Minulla on ollut elämässä paljon pettymyksiä ja menetyksiä. Voiko se olla syynä?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olisi hyvä tehdä selväksi, mitä haet, etkä lähde noiden matkaan?

Vierailija
2/29 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko trolli vai mielenterveyspotilas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksennus.

Vierailija
4/29 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteet hukassa?

Vierailija
5/29 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se jo aika vakavaa siinä vaiheessa kun seksiäkin on jo harrastettu

Vierailija
6/29 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaisi kyllä tietää, että mitenkä alkoholi muka voisi nollata ihastumisen. Eiköhön se enemminkin vahvista?

Vierailija
7/29 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiin suhtautuu molemmat sukupuolet nykyään aivan liian kevytkenkäisesti, tästä johtuu ikisinkkuus, yksinäisyydentunne ja sukupuolitaudit.

Vierailija
8/29 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunteet hukassa?

Joku tunnevamma kai tämä on. Korostan että kyseessä oli joka tulee sovitun seksin, yhdenillan juttujen ja myös maksullisten jälkeen. Jäin jo hyvin nuorena yksin, ja avioliittoon, seurustelusuhteeni kaikki ovat kariutuneet aina. Olen siis tottunut siihen, ettei kukaan pysy elämässäni. Mutta kun koen sen hylkäämisen tunteen myös tilanteissa joissa ei ole mitään hylkäämistä, siis sovitun pelkän seksin jälkeenkin.

-Ap

Vierailija
9/29 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnostaisi kyllä tietää, että mitenkä alkoholi muka voisi nollata ihastumisen. Eiköhön se enemminkin vahvista?

Jotenkin se auttaa kohdallani. En joka viikko paneskele tai ryyppäile, vaan yritän unohtaa ja ajatella muita asioita. Juon viiniä tai olutta, selailen nettiä kunnes sammun sohvalle. Aamulla olen unohtanut koko asian.

Vierailija
10/29 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muilla ollut ongelmia suhtautua 'oikein' pelkkiin yhdenkerran seksijuttuihin?

Vierailija
11/29 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, mikä ap.

Vierailija
12/29 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No seksihän lisää kaikenlaisia hyvänolon hormoneja kuten muukin läheisyys ja jos ei kerran ole mitään päivittäistä läheisyyden antajaihmistä niin eikö ole luonnollista silloin ainakin pintapuolisesti ihastua kehen tahansa joka läheisyyttä tarjoaa?

Vierailija
13/29 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos jättäisit ne yhdenyön suhteet kokonaan pois, ja samaa tietä alkoholinkin pois? Ja sitten omaksuisit terveelliset ja säännölliset elämäntavat, minimoisit stressin ja pitäisit huolta riittävästä ja hyvästä yöunesta? Ja kun sitten aikaa vapautuu uuteen käyttöön, suuntaisit mielenkiintosi sellaisiin harrastuksiin (tai ihmisiin), joihin panostamalla pystyt aidosti saavuttamaan jotain?

Eikun joo: eihän se käy, koska yllä kuvattu vaatisi ihan asioihin panostamista ja työntekoa.

Vierailija
14/29 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi, mikä ap.

Kuinka niin hyi? Olenko jotenkin huonompi kuin ne naiset jotka harrastavat tuollaista kanssani??

Vierailija
15/29 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunteet hukassa?

Joku tunnevamma kai tämä on. Korostan että kyseessä oli joka tulee sovitun seksin, yhdenillan juttujen ja myös maksullisten jälkeen. Jäin jo hyvin nuorena yksin, ja avioliittoon, seurustelusuhteeni kaikki ovat kariutuneet aina. Olen siis tottunut siihen, ettei kukaan pysy elämässäni. Mutta kun koen sen hylkäämisen tunteen myös tilanteissa joissa ei ole mitään hylkäämistä, siis sovitun pelkän seksin jälkeenkin.

-Ap

Suomessa on kattavat mielenterveyspalvelut. Käytä niitä!

Vierailija
16/29 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunteet hukassa?

-Ap

Hyvä, että olet jo tunnistanut itsessäsi olevan ongelman. Sitä voit lähteä purkamaan terapiassa. Paranemisem tie on pitkä ja kysyy voimia. Tsemppiä 💪

Vierailija
17/29 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla aivan sama, siksi oli pakko lopettaa yhden illan jutut ja nyt elän selibaatissa odottaen ihmettä tapahtuvaksi että löytyisi ihana parisuhde.

Ehkä ihastuminen johtuu juurikin siitä kun on kokenut hylkäämistä jo nuorena ja lisäksi siitä että ikävistä kokemuksista huolimatta minä pyrin ajattelemaan hyvää muista ihmisistä joten jos saa läheisyyttä seksin ohessa niin helposti kyllä ihastun.

N48

Vierailija
18/29 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla aivan sama, siksi oli pakko lopettaa yhden illan jutut ja nyt elän selibaatissa odottaen ihmettä tapahtuvaksi että löytyisi ihana parisuhde.

Ehkä ihastuminen johtuu juurikin siitä kun on kokenut hylkäämistä jo nuorena ja lisäksi siitä että ikävistä kokemuksista huolimatta minä pyrin ajattelemaan hyvää muista ihmisistä joten jos saa läheisyyttä seksin ohessa niin helposti kyllä ihastun.

N48

Mukava kuulla etten ole ainoa. Ihan samalla tavoin ajattelen ja tunnen.

-Ap

19/29 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunteet hukassa?

-Ap

Suomessa on kattavat mielenterveyspalvelut. Käytä niitä!

Tosin nuo mielenterveyspalvelut ovat täynnä naisia, joilla voisi mopo lähteä keulimaan viimeistään heidän kuullessaan sanan "maksullinen". Miehet ja naiset elävät eri todellisuudessa.

Vierailija
20/29 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hylkäämiskammo, epävakaat ihmissuhteet, itsetuhoinen/impulsiivinen holtiton käytös (mm. yhdenillanjutut, päihteet), heikko omanarvontunto, sisäinen tyhjyyden tunne, mielialojen heittely laidasta laitaan... Epävakaan persoonallisuushäiriön piirteitä. Rikot itseäsi joka kerta vähän uudelleen kun harrastat seksiä ilman tunnesidettä. Kun sisimmässäsi toivoisit todellista yhteyttä ja sitä että joku välittää, putoat joka kerta tosi kovaa kun heräät siihen todellisuuteen että toinen oli kanssasi vain rahaa saadakseen tai olet toiselle vain joku yhden yön känninen sekoilu, vailla mitään todellista merkitystä.

Olet syöksykierteessä, toi tarttis saada poikki. Epävakaus on siitä "kiva" häiriö että siitä on mahdollista toipua.