Huh, kaks tuntii lumitöitä, ja vapaaehtoisesti kerrostalossa.
Kommentit (27)
Sattumalta tiedän, että oman taloyhtiön huoltofirma on tehnyt eilisestä asti lumitöitä aika lailla nonstoppina, ja kun ovat saaneet kierroksen viimeisen pihan aurattua, ovat aloittaneet uudestaan ensimmäisestä. Sillä välin mm. rapun edusta ja polku roskiksille on jo ehtinyt tuiskuta umpeen.
Olin aikoinaan työtön nuorimies, asuin kerrostalossa. Kävin jo hyvissä ajoin aamulla kolaamassa lumet. Ette arvaa sitä pullien, kahvipakettien jopa ruoan määrää, jota työssä käyvät antoivat kiitokseksi.
Olin raitis, joten kaljaa ei kannettu.
Vierailija kirjoitti:
ei taloyhtiön pihalla saa rehkiä. taloyhtiö voi joutua korvausvastuuseen, jos loukkaannut siellä. lumityöt pitää jättää ammattilaisille.
Meidän taloyhtiössä lumityöt tehdään aina itse.
Meidän yhtiössämme kolme eläkeläisukkoa tekee aina lumitöitä, yksi enemmän kuin muut.
Hyvä ap! Hyvin tehty!
Voi mkten säälittäviä palstalaisia, oikeita tekosyiden mestareita mitä tulee liikuntaan ja töihin. Ehkä he itse uskovat tähän.
Kun kaivaa myös parkkikselta omaa autoa esiin hangesta niin kannattaa pitää huoli ettei auta muita tai lapioi yhtään liikaa. Jos jollekin toiselle käy vaikka liukastuminen niin se on lumia luoneen vika. Ei sillä ole väliä pääseekö toinen töihin tai ei. Ei kannata ottaa riskiä. Kannattaa muistaa jokaisen isomman lumisateen kohdalla.