Olen nyt 15v!
Synttärini oli muutama viikko sitten.
Kysyttävää? :) Kysykää mitä vaan! Vastaan kaikkeen. Voitte kysyä myös outoja, kiperiä kysymyksiä. En pelkää vastata.
Kommentit (85)
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 00:46"]Mitkä jutut on trendikkäitä teineillä nyt? tai mikä on "massaa" ?
Missä näet itsesi viiden vuoden päästä,stressaako tulevaisuus?
[/quote]
En tiedä mikä on massaa, koska en seuraa nukumenoa :D Ne kamalat peplum paidat taitaa olla in. Ja ananastukat. Tulevaisuus ei stressaa :) Olen silloin muusikoksi valmistautumassa. (Let the shit storm begin)
Ap
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 00:50"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 00:46"]Mitkä jutut on trendikkäitä teineillä nyt? tai mikä on "massaa" ?
Missä näet itsesi viiden vuoden päästä,stressaako tulevaisuus?
[/quote]
En tiedä mikä on massaa, koska en seuraa nukumenoa :D Ne kamalat peplum paidat taitaa olla in. Ja ananastukat. Tulevaisuus ei stressaa :) Olen silloin muusikoksi valmistautumassa. (Let the shit storm begin)
Ap
[/quote]
*nykymenoa
Ap
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 00:37"]
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 00:35"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 00:23"] [quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 00:19"]Ne velat on yleensä vähän vanhempia kuin sinä. Seksiä harrastaessa pitää olla valmis vauvan tuloon. Sinä olet jostain syystä (=piittaamattomat vanhemmat) saanut harrastaa seksiä alaikäisenä, mikä ei tee hyvää fyysiselle eikä psyykkiselle kehityksellesi. Tämän huomaat sitten noin 10 vuoden päästä, kun itket tällä samalla palstalla mielenterveysongelmiasi. Lopeta aikuisten leikit, koska olet lapsi. [/quote] Hei kuule kukkahattupillurage-täti voi nyt lopettaa. Kaivat sen hiekan pois vaikka lusikalla pois pillustasi ja sitruunan imukupilla pois anaalista. Sitten ota jallua ja relaa. Ap [/quote] Tästä kommentista juuri huomaa, että olet vielä niin lapsi. Ei se kuulu lapsille se seksi vielä, kun tyynyliinana on omassa sängyssä My Little Ponyt. Tällainen kommentointi osoittaa epäkypsyytesi elämään ja varsinkin seksiin. Suosittelisin käymään sen ysiluokan nyt ensin ennen seksielämän jatkoa. Ja nykäisepä äitiäsi hihasta - hänellä voi olla mielipide alaikäisen lapsen seksin harrastamiseen. Ainakin toivon niin. [/quote] Kuule kun kenelläkään muulla ei ole oikeutta määrätä seksielämästäni paitsi minulla itselläni. En ole lapsellinen, jos en suostu kuuntelemaan sinun mielipiteitä. Ap
[/quote]
Olet sinä.