Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

50+ mistä tiedät et vanhuus tulee

Vierailija
30.01.2022 |

Syöt vaniljajäätelöä, paistat tai keität kananmunia?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkee vanhoja luokkakavereita -ompa vanhettunut käy mielessä, samoinhan sitä itsekin on. Noissa kohtaamisissa sen huomaa. Samoin julkkikista näkee hd-telkku aikaan kaikki rypyt jne.

Eilen telkkaria kanavasurfailessa näin Eija Vilpaksen naaman jossain. Voi kamala, kun se oli mennyt vanhan näköiseksi! Toisaalta - vanhahan se jo onkin, reilusti vanhempi kuin minä, ja minäkin olen jo 57 täyttänyt enkä mikään hehkeä ruusu itsekään ole. 😆

Vierailija
22/41 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin on peli menetetty, kun elämän tärkein ja odotetuin hetki on , mitähän tänään on ruuaksi ja kuinka hyvää se lihasoppa olikaan.

Vanhuuden merkkejä myös rupeaa kuuntelemaan iskelmää ja syömään silliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tukka harmaantuu. Se jos mikä on vanhuutta!

No ei kyllä ole....sukulais miehellä oli harmaat hiuket jo alle 30 ikäisenä jomka jälkeen ne muuttui vaaleiksi, saman veljes sarjan muillakin sama ilmiö sekä lapsilla myös

Vierailija
24/41 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin keskiviikkona kampaajalla. Tiesin että hän on 50 v. Kerroin että yksi tuttuni, 60 v oli kuollut koronaan. Hän totesi että sika nuori, eihän 60 vuotta ole vielä mitään, eikä seitsemänkymmentäkään. Mutta 80 vuotias alkaa olla jo vanha.

Hänen suvussaan on lähes satavuotiaiksi eläneitä ihmisiä.

Eipä noita päiviensä määrää kukaan tiedä. Omassa suvussa ikähaarukka on ollut 49 - 105

Vierailija
25/41 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä yleistä. Miehet on plus 50 v. rautaa. Lapset kasvanet täysi ikäiseksi. Koulutettu ja aikaa hoitaa kehoa kuntoa elää täyttä elämä,sama koskee naisia.Koskien tietysti miehiä naisia jotka työelämässä,välitävät kehosta pukeutumisesta ja terveydestään.

Vierailija
26/41 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhuus tulee siinä vaiheessa, kun pitää alkaa pukeutua ja käyttäytyä nuorekkaasti.

Vierailija
27/41 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aloin lukea vauva-palstaa.

Vierailija
28/41 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä yleistä. Miehet on plus 50 v. rautaa. Lapset kasvanet täysi ikäiseksi. Koulutettu ja aikaa hoitaa kehoa kuntoa elää täyttä elämä,sama koskee naisia.Koskien tietysti miehiä naisia jotka työelämässä,välitävät kehosta pukeutumisesta ja terveydestään.

Nää on aina niin huvittavia. 😂

Vierailija
29/41 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin on peli menetetty, kun elämän tärkein ja odotetuin hetki on , mitähän tänään on ruuaksi ja kuinka hyvää se lihasoppa olikaan.

Vanhuuden merkkejä myös rupeaa kuuntelemaan iskelmää ja syömään silliä.

Silliä en kyllä tule ikinä syömään, mutta muut kalat menee. Ikää meillä on minä 69 ja puoliso 74. Teemme kaikkea mitä ennenkin, keväällä aloitamme 3 puun kaadolla pihalta, sitten muut puutarhahommat, talon maalaus, ym.

Ylepuhe-kanavaa kuulisimme, mutta kuuluu vain  ajoittain, mitää rääkymistä ei ole iknä kuunneltu

Vierailija
30/41 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhuus tulee siinä vaiheessa, kun pitää alkaa pukeutua ja käyttäytyä nuorekkaasti.

Jep. Minua aina suunnattomasti huvittaa, kun näen omanikäisiäni, jotka leikkivät olevansa 25 vuotta itseään nuorempia. Ei se elämä siitä pitene ja parane, että teeskentelee olevansa nuorempi kuin on. Se on naurettavaa, ei muuta.

Vierailija
31/41 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai vanhuus? En vielä ole sellaista huomannut. Olisko pitänyt?

N59

Ei sitä voikaan mistään tietää. Ei vaikka olisi havainnoinut maailmaa vuosikymmenet. Vanhuus tulee yks kaks, aamulla peiliin katsoessasi huomaat SEN yllättäneen sinut yön aikana, raastaen kaiken kertaheitolla. Kertajärkytystä voi ennalta ehkäistä lukemalla vauva.fi av-palstaa. Mutta tosiaa, kaatuu päälle kuin laho puu myrskyssä, yllättäen, varoittamatta. Hiipisi edes pikkuhiljaa, varovasti vuosien myötä, ennättäisi tottua, eikä tuntuisi missään.

Vierailija
32/41 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Minua aina suunnattomasti huvittaa, kun näen omanikäisiäni, jotka leikkivät olevansa 25 vuotta itseään nuorempia. Ei se elämä siitä pitene ja parane, että teeskentelee olevansa nuorempi kuin on. Se on naurettavaa, ei muuta.

Kyllä mä seuraan muotia ja päivitän vaatekaappia ja meikkejä edelleen. Ei se ole ikäkysymys, olen aina näin elänyt ja näin elän hautaan saakka. En tavoittele mitään ikuista nuoruutta, mikä voisi noin näyttytyä jollekin ulkopuoliselle. Ihan vaan elämäntapa. N50+

Vierailija
33/41 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai silloin kun naiset muuttuu mustapääkertuiksi...

Vierailija
34/41 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leskenkyttyrä kasvaa.

Vierailija
35/41 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että lumitöissä pitää pitää tauko 5 min välein.

Vierailija
36/41 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä kun baareissa ei enää hemaisevat beibet tunge iholle. Silloin on aika vaihtaa kalsarikänneihin.

Vierailija
37/41 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä seuraan muotia ja päivitän vaatekaappia ja meikkejä edelleen. Ei se ole ikäkysymys, olen aina näin elänyt ja näin elän hautaan saakka. En tavoittele mitään ikuista nuoruutta, mikä voisi noin näyttytyä jollekin ulkopuoliselle. Ihan vaan elämäntapa. N50+

Tämä! Ei ole todellakaan ikäkysymys.

Vierailija
38/41 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

??? Olen vegaani, joten en syö kananmunia enkä perinteistä vaniljajäätelöä. Hyvin harvoin myöskään vegaanista jäätelöä. En ymmärrä avaustasi muutenkaan.

Vierailija
39/41 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka avaus on outo, niin totean, että itse ajattelen vanhuuden tulevan silloin, kun alkaa tulla vanhuuden vaivoja. Toistaiseksi ainoa sellainen on tarve käydä yöllä vessassa.

59-vuotias

Vierailija
40/41 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa nussia enää ku kolme kertaa viikonlopun aikana

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi