ÄLKÄÄ SOITTAKO MULLE! JÄTTÄKÄÄ MUT RAUHAAN!
Hemmetti, mä en halua puhua juuri nyt kenenkään kanssa. Olen aamuviidestä asti ollut ylhäällä ja hoitanut vastuita ja velvollisuuksia ja vieläkään en ole istunut sekuntiakaan. Koko ajan joku vaatii multa jotakin, sairaalat, lääkärit, työpaikka, kaikki. Ja kun mä pääsen noista päivän velvotteista, mä haluaisin olla hetken hiljaa, edes hetken. Mutta ei, ei stn ei. Koko ajan pennut vaatii jotain, koko ajan tuo helvetin puhelin soi ja kaikki vaativat jotakin.
Jos en vastaa, tulee sata viestiä MIKSET vastaa??? No en, kun en vittu jaksa raportoida mun elämästä koko maailmalle. Joo, on ihanaa että on läheisiä, jotka välittävät, mutta en perkele jaksa joka ilta raportoida mitä olen tehnyt. Kello on kohta kymmenen ja mä en ole saanut olla hetkeäkään rauhassa. Töitä tehty siis noin 16 tuntia. Ja kello soi taas 5.30.
Antakaa mun olla rauhassa, edes 5 minuuttia. Onko se liikaa vaadittu???
Kommentit (14)
Ti-di-dii-dii ti-di-dii-diii ti-di-dii-diiii dim.....*nokiatune*
Onkohan kukaan kertonut sulle että puhelimen voi laittaa äänettömälle.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 21:34"]
Auttoiko purkaus? Jaksamista. Joskus elämä on tuollaista. Toisilla hetken, toisilla vuosia.
[/quote]
Kiitos. Auttoi.
ap
Opettele sanomaan ei niille jotka kuumottelevat sinua vastaamaan?
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 21:35"]
[/quote]
riiiiininnninnn nriinnnnin........ *crazy frog tune*
Nyt pää kylmänä, ja pidät linjasi: jos et ole tavoitettavissa (olet päiväunilla/vessassa/ajatuksissasi/sielusi syövereissä/viettämässä vapaa-aikaa), et vastaa ja piste. Soitat sitten takaisin, kun pystyt. Harva puhelu loppujen lopuksi on se ultimaattinen tulipalopuhelu.
Sanon tämän kokemuksen syvällä rintaäänellä, kun työpuhelin alkoi kilkata merkkiääntä ihan naurettaviin aikoihin, ja kun tuttavat alkavat olettaa, että olen aina tavoitettavissa ja juoksemassa heti hätiin, kun apua tarvitaan. Työpuhelimeen en enää vastaa työpäivän päätyttyä lainkaan, enkä muutenkaan ole tavoitettavissa 24/7. Soitan takaisin, kun ehdin, ja piste.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 21:50"]
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 21:35"]
[/quote]
riiiiininnninnn nriinnnnin........ *crazy frog tune*
[/quote]
EIIIIIIIII!!!!!! :D
Olen introvertti, en halua olla huomion kohteena mutta kun se ei saatana kaikkien kallossa pysy, varsinkaan näyttelijöiden taiteilijoiden, journalistien ja niin ededelleen...Inhoan musiikkia ja taidetta yli kaiken!
Vierailija kirjoitti:
Opettele sanomaan ei niille jotka kuumottelevat sinua vastaamaan?
Juuri noin tai sitten laitat näiden ei toivottujen soittajien numerot sulkulistalle. Minulla on nyt muutama numero toistaiseksi boikotissa. Heidän puhelunsa eivät tule läpi. En todellakaan halua raportoida elämääni kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan kukaan kertonut sulle että puhelimen voi laittaa äänettömälle.
Tai sulkea kokonaan...
Isä lasten kanssa ulos.
Jooh dat feeling, kun joskus tuli yön aikana parikyt puhelua ja yli 500 viestiä. Eikä se ole mitään siihen, mitä tulee päivisin... Olen opiskelija, joka tekee aina välillä töitä ja on ilmeisesti liian kiltti, kun ihmiset aina turvautuvat minun apuun.
Kiitti että raportoit asiasta. Mietinkin jo vähän että mikset vastannut.
Auttoiko purkaus? Jaksamista. Joskus elämä on tuollaista. Toisilla hetken, toisilla vuosia.