Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies samalta työpaikalta kiinnostaa

Aloittaja
29.01.2022 |

Ongelma, oon jo pitkään silmäillyt yhtä mielenkiintosen olosta miestä. Ei olla koskaan puhuttu mutta se olemus jotenkin kiinnostaa, nyt huomasin että hän on tykänny minusta eräässä deittisovelluksessa. Iskee pakokauhu, etten kehtaa enää mennä töihin. Ja minä PUNASTELEN ja meen vaikeeks kun se tulee käytävillä vastaan. En siks uskalla laittaa vasta tykkkäystä kun häpeän tätä punastelua ja omaa ujoutta

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punastelu ja ujous ovat luultavasti hänen mielestään parhaat piirteesi.

Vierailija
2/5 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimit, jos oikeasti kiinnostaa. Mieshän on ottanut jo ensimmäisen askeleen sinun suuntaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujostelu on söpöä. Punastelu myös. Minulla on sama tilanne. Ollaan oltu syksystä saakka samalla työpaikalla. Minäkin ujostelen häntä. Me puhutaan säännöllisesti jotain vähän. En uskalla ehdottaa, että näkisimme vapaalla. Hän on minua 16v vanhempi. Ajattelen, että hän miettii et nyt on nainen mennyt sekasin 🙄. Ole sinä rohkeampi.

Vierailija
4/5 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No laita nyt tykkäys

Vierailija
5/5 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huuuh-huh, eipä ole minusta enää kukaan nainen punastellut vuosikausiin. Muistan kyllä nuorena kun punasteli ja ujosteli just esim. käytävillä ja itseäkin jännitti aina, että miltä nyt mahdan näyttää, voiperkele olisi pitänyt oikaista tukkaa nurkan takana haha. 

Ei ole vanhaksi tulemista. Loppuu kaikki tuollainen soidinmeno. Ei vanhat enää helposti punastele vaikka jostain tykkäisikin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme