Oletteko kokeilleet noita geelikengänpohjallisia tai vastaavia?
Siis sellaisia pehmikkeitä jalkapohjalle. Ovatko toimivia? Ajattelin, että voisi kokeilla, kun jalat väsyvät etenkin, jos on vähänkin korkoa tai kävelee pitkään.
Kommentit (9)
Käytän työkengissä(turvakengät) ja ainakin omaan jalkaani ovat olleet hyvät. Suosittelen siis :)
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 21:22"]
Käytän työkengissä(turvakengät) ja ainakin omaan jalkaani ovat olleet hyvät. Suosittelen siis :)
[/quote]
Mistä hankit ja millaiset? Itse olen tilaamassa Kiinasta. Ovat niin kalliita Suomen kaupoissa.
Mä käytän kaikissa kengissä niin työ- kuin vapaa-ajankengissä. Tai en nyt sentään lenkkareissa enkä pihacrocseissa käytä, mutta kaikissa muissa kyllä, enkä voisi enää olla ilman. Suosittelen.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 21:28"]
Mä käytän kaikissa kengissä niin työ- kuin vapaa-ajankengissä. Tai en nyt sentään lenkkareissa enkä pihacrocseissa käytä, mutta kaikissa muissa kyllä, enkä voisi enää olla ilman. Suosittelen.
[/quote]
Mistä hankit omasi? Ja millaiset ne ovat?
Ostin semmoset kerran, mutta ei mun jalka mahtunut niiden kanssa mihinkään kenkään, joten jäi käyttämättä.
On toimivia. Pieni juttu, joka saattaa olla suureksikin avuksi. Monilla on tietämättään virheastunta, ja ihan vaan noita käyttämällä voi korjata sitäkin.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 21:39"]
On toimivia. Pieni juttu, joka saattaa olla suureksikin avuksi. Monilla on tietämättään virheastunta, ja ihan vaan noita käyttämällä voi korjata sitäkin.
[/quote]
Miten se astunta paranee/muuttuu?
Olen ostanut ihan tavarataloista. Muistaakseni ensimmäiset hankin Tarjoustalosta vuosia sitten. Sen jälkeen niitä on tullut ostettua muualtakin, esim Lidlissä aina välillä edullisia ja tosi laadukkaita tarjolla. Kestävät käytössä useita vuosia.
Eikö kellään ole kokemusta? Pitää kai sitten vain testata.