vauvan kanssa neuvolaan
hei
Tyhmä kysymys, mutta kohta eka neuvola vauvan kanssa niin kun vaunut pitää jättää vaunuparkkiin. Niin otanko vauvan vaunukopassa neuvolaan vai ihan vaan sylissä?
Kommentit (7)
Mä olen ottanut kopan mukaan. Helpottaa kun ei tarvii koko ajan sylissä pitää.
Sylissä. Seuraavat vuorovikutusta sun ja vauvan välillä, ja herättää ihmetystä jos et pidä lastasi sylissä.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 15:21"]Sylissä. Seuraavat vuorovikutusta sun ja vauvan välillä, ja herättää ihmetystä jos et pidä lastasi sylissä.
[/quote]
Mulla oli koppa mukana mutta eivät kyllä ihmetelleet. Otetaanhan se vauva poiskin sieltä mittauksia varten ja sitten ne näkee kuinka vauvan kanssa olet.
Meillä oli Emmaljungissa sen verran raskas vaunukoppa, etten jaksanut sitä juurikaan itse nostella (varsinkaan 2 vko synnytyksestä). Otin sitten vauvan aina syliin, heräsi joka tapauksessa aina niihin tutkimuksiin.
Helpoin tietty, jos on joku kevyt kantokassi jossa voi vauvan kuljettaa.
4...lievästi vainoharhaista! Vaikka koppa on mukana niin eihän se vauva siinä koko aikaa muutenkaan ole. Olen toiminut neuvolassa ihan samoin kuin kotona/muuallakin ja en tosiaankaan mennyt sinne vetämään mitään roolia.
Itse olen ottanut sylissä jos vauva on hereillä, neuvolahuoneessa on niin vähän tilaa mutta kyllä sinne koppa tarvittaessa mahtuu jos tuntuu että niin on helpompi. Ei siis mitään väliä :)