Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun työt tulevaisuudessa automatisoituvat, eikä niiden tekemiseen enää tarvita ihmisiä niin

Vierailija
29.01.2022 |

Mistä ihmiset saavat petustoimeentulonsa? Jos tulee joku perustulo, niin kuinka saadaan ihmisiä töihin hoitoalalle tai varhaiskasvatukseen? Jäävätkö nämä matalapalkka-alan työntekijät orjiksi, vaikka muut vapautetaan työnteon velvoitteesta?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset velvoitetaan töihin.

Vierailija
2/13 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tajua noita robottiavusteisia leikkauksia, miten ne muka olisivat parempia kuin perinteinen leikkaus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en tajua noita robottiavusteisia leikkauksia, miten ne muka olisivat parempia kuin perinteinen leikkaus?

Robottiin tulee toimintahäiriö tai se hakkeroidaan, niin silppuaa ihmisen kilon paloiksi siihen pöydälle :/

Vierailija
4/13 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

perustulo tarkoittaa juuri sitä että se tulee kaikille. Jos halutaan ihmisiä hoito-alalle niin sitten siitä pitää maksaa niin että se kannattaa perustulon kanssa.

Vierailija
5/13 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Robottiin tulee toimintahäiriö tai se hakkeroidaan, niin silppuaa ihmisen kilon paloiksi siihen pöydälle :/

Voihan sellainen sattua ihmisellekin

Vierailija
6/13 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väestön on vähennyttävä toimeentulotaistelusta välttymiseksi.   Riistäjät pumppaavat tänne surkeaa sakkia sortamisen jatkumiseksi.  Riistovallan voitto on suomalaisten surkea loppu. EK. kätyreineen ajaa orjuutta.

Orjamäärä on saatava varsin suuri, jotta voi näytiksi tappaa vikuroivat. Muslimeille annetaan täytäntöönpanot, kun jo luonnostaan onnistuu. Ulkomaiset ovat riistäjien apulaisia, meikäläinen rahvas orjuutetaan.

P:tulon ehto terveessä tilassa olisi, että p:tuloa saa vain, jos ei saa tuloa p:tulon verran. On siis väärin antaa p:tulo kaikille.  P:tulo on oltava vastikkeeton. paitsi tulorajaa.

-P::tulo on kuin hieman rahaa arjesta selviämiseen.  Koska maamme om peruskallis, se ehkä.auttaisi .Meillä on vain myös sikakallis virkarottabyrokraattitaakka. -Minun tapauksessa minä voisin autoilla p:tulolla, Auto on seissyt n. 8 v. kun ei voi ajaa.

Vierailija
7/13 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/13 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää myös huolehtia siitä, että markkinat pyörivät ja tuotteilla on ostajia.

Vierailija
9/13 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robotit eivät hoida vanhuksia eikä tule perustuloa. 

Vierailija
10/13 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää myös huolehtia siitä, että markkinat pyörivät ja tuotteilla on ostajia.

Miksi ihmeessä? Ei tarvitse tuottaa kuin huvijahteja, kaviaaria, pieniä liikesuihkukoneita ja shamppanjaa. Köyhät kerätkööt käpyjä.

Vierailija
11/13 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

perustulo tarkoittaa juuri sitä että se tulee kaikille. Jos halutaan ihmisiä hoito-alalle niin sitten siitä pitää maksaa niin että se kannattaa perustulon kanssa.

Moniin hoitotöihin ei oikeasti tarvita koulutusta. Ihmisen peseminen ja syöttäminen ei vaadi mitään koulutusta. Riittää, kun vaatimuksista luovutaan, niin maahanmuttajatkin pääsevät töihin ja vanhukset hoidetaan.

Vierailija
12/13 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan sellainen sattua ihmisellekin

Eikä voi. Olisin selittänyt tarkemmin, mutta kommentti meni tarkistukseen, eli roskakoriin...

Vierailija
13/13 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaa vouhotusta kirjoitti:

Robotit eivät hoida vanhuksia eikä tule perustuloa. 

Japanissa robotit hoitavat vanhukset.