Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yllätin naiseni katsomasta

Vierailija
03.06.2015 |

Ryan Reynoldsin elokuvaa. Taas! Olen kieltänyt häneltä Ryan Reynoldsin elokuvien katselun, koska minulle tulee niin riittämätön olo. Vesi nousi silmiini kun hän petti luottamukseni ja oli muka tietämättään lainannut dvd:n jossa oli Ryan Reynolds, vaikka yhteiset pelisäännöt on tehty, että hän ei katso enää yhtäkään Ryan Reynoldsin elokuvaa, koska se loukkaa minua. En tiedä mitä tehdä. En haluaisi lopettaa suhdetta tämän vuoksi, mutta toisaalta tunnen oloni petetyksi ja loukatuksi ja olen itkenyt koko aamupäivän, vaikka nainen vakuutteli, että ei hän haaveile Ryan Reynoldsista. Olen kuitenkin salakuunnellut häntä kun hän ystäviensä kanssa puhuu filmitähdistä ja etenkin Ryan Reynoldsia kuolaavat. Tuntuu etten riitä hänelle, jos hän haaveilee tuollaisesta komeasta, lihaksikkaasta ja huumorintajuisesta filmitähdestä. Enkö minä riitä, jos kielloista huolimatta hän halua katsoa Ryan Reynoldsin elokuvia ja haaveilla hänestä?

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 16:13"]

Kukkahattumiehet täällä mäkättää!

[/quote]

Tarkoitatko Pekka Puupäätä?

http://www.uppslagsverket.fi/pub/Uppslagsverket/PakarinenEsa/PakarinenEsa.jpg

Vierailija
42/58 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 16:17"][quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 16:06"]

Minusta on vastuutonta ja kamalaa että niitä romanttisia kohtauksia ohjelmissa saattaa tulla televisiostakin nykyään, ihan lasten katseluaikaankin :(

[/quote]

Oli järkyttäävää, kun pikkukakkonen peruttiin ja tilalla näytettiin miesten tennistä. Tunsin itseni riittämättömäksi , kun naiseni silmä kovana vahtasi lasten ja itseni itkiessä, urheilullisia , salskeita miehiä pienissä pukimissaan, lihakset hiestä kiiltävinä.

Itkin lasten kanssa olohuoneen nurkassa = ( Olenkin ajatellut, pitäisikö tässä vaan joku kaunis päivä pakata lapset ja tavarat autoon ja poistua tuon perverssin elämästä. Saisi sitten tyydyttää sairaita mielihalujaan aivan vapaasti.
[/quote]

Voimia Teidän perheelle <3 Kunnioita itseäsi ja ota ero- myös lastesi vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 18:46"]

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 16:17"][quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 16:06"] Minusta on vastuutonta ja kamalaa että niitä romanttisia kohtauksia ohjelmissa saattaa tulla televisiostakin nykyään, ihan lasten katseluaikaankin :( [/quote]   Oli järkyttäävää, kun pikkukakkonen peruttiin ja tilalla näytettiin miesten tennistä. Tunsin itseni riittämättömäksi , kun naiseni silmä kovana vahtasi lasten ja itseni itkiessä, urheilullisia , salskeita miehiä pienissä pukimissaan, lihakset hiestä kiiltävinä. Itkin lasten kanssa olohuoneen nurkassa = ( Olenkin ajatellut, pitäisikö tässä vaan joku kaunis päivä pakata lapset ja tavarat autoon ja poistua tuon perverssin elämästä. Saisi sitten tyydyttää sairaita mielihalujaan aivan vapaasti. [/quote] Voimia Teidän perheelle <3 Kunnioita itseäsi ja ota ero- myös lastesi vuoksi.

[/quote]

Tuntuu siltä, ettei tässä ole enään muutakaan vaihtoehtoa... Surullista lapsien kannalta, mutta parempi meidän kolmestaan kuin tuollaisen perverssin kanssa!

Vierailija
44/58 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 17:42"][quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 16:13"]

Kukkahattumiehet täällä mäkättää!

[/quote]

Tarkoitatko Pekka Puupäätä?

http://www.uppslagsverket.fi/pub/Uppslagsverket/PakarinenEsa/PakarinenEsa.jpg
[/quote]

Siinä kansalle hyvä esimerkki parisuhteesta : Pekka ja Justiina. Tällaisia pitäisi kaikkien olla ja ottaa esimerkkiä!

Eikä mitään pervoa imelää romantiikkaa, hyi hemmetti. Kyllä ennen oli kaikki paremmin.

Vierailija
45/58 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan sairasta miten nykyajan naiset alkaa vaatimaan ihan tavallisessa parisuhteessakin niitä romanttisista elokuvista opittuja temppuja ja vertailee meitä tavallisia miehiä niihin photoshopattuihin ja leikeltyihin filmitähtiin.

Vierailija
46/58 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 19:06"]

Se on ihan sairasta miten nykyajan naiset alkaa vaatimaan ihan tavallisessa parisuhteessakin niitä romanttisista elokuvista opittuja temppuja ja vertailee meitä tavallisia miehiä niihin photoshopattuihin ja leikeltyihin filmitähtiin.

[/quote]

Puhumattakaan siitä, kun taas miehilläkin vaatetus vähenee. Vaimoni ihan jopa seurassani jaksaa tuijotella ja estottomasti huokailla julkisilla paikoilla komeiden miesten perään. Tunnen itseni nöyryytetyksi, ja vaimoni vain naureskelee kun yritän ottaa aiheen puheeksi.

Se pikkukakkonen-mies

Vierailija
47/58 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en enää jaksa!!!!

Vaino tuli juuri töistä kotiin ja ilmoitti heti, että aikoo sitten tänään vallata sohvan ja katsoa jonkun romanttisen leffan. Oli ostanut suklaalevynkin! Katsooko teidän muiden naiset sitä suklaalevyn kanssa? Yritin sanoa vaimolleni kuinka se asia loukkaa minua, vaimoni katsoi vaan silmiin ja tarjosi minulle sitä suklaata, nyt minua oksettaa!

Vierailija
48/58 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tästä, avasi kyllä silmiä hyvällä tavalla. Olette mahtavia! 

Terv. miehensä kyttääjä (ehkä entinen sellainen, kiitos teidän)

Vierailija
49/58 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo hei, kyllä oikeasti 2010-luvulla jo todella moni mieskin katsoo romanttisia leffoja. Toki se on tabu edelleen ja miehiä vähän hävettää se, mutta ainakin salaa kurkkaavat mielenkiinnosta että mitä niissä oikein tapahtuu :) !

Turha huoli pois. Se on ongelma vasta, jos se selkeästi syö aikaa teiltä kahdelta ja naisenne kuuntelee mielummin rakkaudentunnustuksia ruudulta kuin teiltä. Mut useimmiten, ainakin itselleni, se on vaan korvike silloin kun ei ole kunnolla aikaa oman rakkaan kanssa.

Mekin usein itseasiassa miehen kanssa katotaan niitä kahdestaan ennen kuin mennään itse illalliselle tai kävelylle, piristää aika kummasti! 

Puhukaa naistenne kanssa. Olen aivan varma että naisenne rakastaa teitä 100% enemmän kuin jotain muovisia näyttelijöitä.

t. nainen

Vierailija
50/58 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 20:07"]

Minä en enää jaksa!!!! Vaino tuli juuri töistä kotiin ja ilmoitti heti, että aikoo sitten tänään vallata sohvan ja katsoa jonkun romanttisen leffan. Oli ostanut suklaalevynkin! Katsooko teidän muiden naiset sitä suklaalevyn kanssa? Yritin sanoa vaimolleni kuinka se asia loukkaa minua, vaimoni katsoi vaan silmiin ja tarjosi minulle sitä suklaata, nyt minua oksettaa!

[/quote]

Tuli niin surullinen olo puolestasi. Vaikka se sattuisikin, niin tee pelisäännöt selviksi vaimollesi.

Jos ei usko, niin ota ero. Seuraava askel vaimollasi on se että katsoo koko viikonlopun niitä romanttisia elokuvia suklaaämpäri leukansa alla. Addiktio vain pahenee, jos et saa kierrettä poikki.  Voimia!

Vierailija
51/58 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

upppppp

Vierailija
52/58 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt minulle riitti. Löysin tänään Hiljaiset Sillat- dvdn vaimoni tietokirjojen joukosta. Tärisen surusta ja raivosta. Vaimo ei ole vielä tullut kotiin, mutta kun hän saapuu aijon todellakin nyhtää hänestä totuuden irti. Olen vain niin rikki, enkä voi uskoa että näin kävi meille, parisuhteemme oli onnellinen ja ttasapainoinen. :( Mitä teen?

Vierailija
53/58 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 15:48"]

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 15:43"][quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 15:36"]Minä yllätin eilen naiseni katsomasta jotain romantiikkaa vessassa, salaa. Tämä on mennyt ihan sairaaksi kun pitää paeta vessaan piiloon katsomaan romantiikkaa, keskellä päivää! Jäi kiinni kun laittoi videon pyörimään ja satuin juuri kulkemaan vessan oven ohi, ja sieltä kuului isolla äänellä: "I wanted it to be you, I wanted it to be you so badly." Suutuin ja vaadin selitystä heti, ensin nainen kielsi kaiken mutta myösi sitten että katseli Sinulle on postia - romanttiikkaleffaa! Erohan tästä varmaan tulee :( [/quote] Huhhuh miten törkeä temppu! Uskon kyllä että tuosta on vaikea päästä yli. Toivottavasti jaksat ja uskon kyllä eron olevan oikea vaihtoehto. Jaxuhali! [/quote] Kiitos. Tuntuu tosi pahalle! Ajattelen että jos vaikka lapset olisi kuulleet sitä siirappista, romanttista puhetta sieltä vessasta.

[/quote]

Tuota, en haluaisi joutua sanomaan tätä... Mutta siinäkin elokuvassa on Ryan. MEG RYAN. Kai nyt tajuat mitä tämä tarkoittaa?!?!?!?!?!

Vierailija
54/58 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 20:51"]

Nyt minulle riitti. Löysin tänään Hiljaiset Sillat- dvdn vaimoni tietokirjojen joukosta. Tärisen surusta ja raivosta. Vaimo ei ole vielä tullut kotiin, mutta kun hän saapuu aijon todellakin nyhtää hänestä totuuden irti. Olen vain niin rikki, enkä voi uskoa että näin kävi meille, parisuhteemme oli onnellinen ja ttasapainoinen. :( Mitä teen?

[/quote]

Pysy lujana ja vaadi kunnioitusta itseäsi ja parisuhdettanne kohtaan! Älä usko tyhjiin lupauksiin!

Voimia!

Vierailija
55/58 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 21:16"]

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 15:48"]

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 15:43"][quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 15:36"]Minä yllätin eilen naiseni katsomasta jotain romantiikkaa vessassa, salaa. Tämä on mennyt ihan sairaaksi kun pitää paeta vessaan piiloon katsomaan romantiikkaa, keskellä päivää! Jäi kiinni kun laittoi videon pyörimään ja satuin juuri kulkemaan vessan oven ohi, ja sieltä kuului isolla äänellä: "I wanted it to be you, I wanted it to be you so badly." Suutuin ja vaadin selitystä heti, ensin nainen kielsi kaiken mutta myösi sitten että katseli Sinulle on postia - romanttiikkaleffaa! Erohan tästä varmaan tulee :( [/quote] Huhhuh miten törkeä temppu! Uskon kyllä että tuosta on vaikea päästä yli. Toivottavasti jaksat ja uskon kyllä eron olevan oikea vaihtoehto. Jaxuhali! [/quote] Kiitos. Tuntuu tosi pahalle! Ajattelen että jos vaikka lapset olisi kuulleet sitä siirappista, romanttista puhetta sieltä vessasta.

[/quote]

Tuota, en haluaisi joutua sanomaan tätä... Mutta siinäkin elokuvassa on Ryan. MEG RYAN. Kai nyt tajuat mitä tämä tarkoittaa?!?!?!?!?!

[/quote]

En ole edellinen, mutta siis onko se vaimo siis lesboksi kääntynyt?

Vierailija
56/58 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meg Ryan Reynolds.

Vierailija
57/58 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryan Renolds on ruma

Vierailija
58/58 |