Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsi ei ollutkaan terve

03.06.2015 |

Onko muita vanhempia joilla erityislapsi? Minulla on nyt jo reilu vuoden ikäinen sokea poika. Vielä ei tiedä mitä kaikkea muuta tulevaisuus tuo tullessaa. Kirjoittelen blogia kaninkolossa.weebly.com meidän arjesta ja sen haasteista ja voitoista, iloista ja suruista. Jos kiinnostaa mitä tuntemuksia on kun lapsi on ensimmäiset kuukautensa sairaalassa tai miltä tuntuu kun jotain pientä edistystä kehityksessä tapahtuu niin blogista voi käydä lukemassa. Itse kaipailisin vertaistukea ja kokemuksia, ajatuksia ja ideoita arkeen. :) Onko täällä muita erityislapsen vanhempia?

Kommentit (6)

1/6 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole erityislasta, mutta halusin vain sanoa tsemppiä, onnea, haleja ja mukavaa päivää teille <3

Vierailija
2/6 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 4v:n lyhytsuolisytrooma lapsen äiti. Hänkin vietti elämänsä ensikuukaudet sairaalassa ja senkin jälkeen sairaalajaksoja on ollut paljon ja kontrolleja vielä enemmän.

Paremmin saat varmasti vertaistukea, kun hakkiudut facebookkin ja sieltä erityislasten vertaistukiryhmiin. Esim. Leijonanpentujen emot ja isät ryhmä on kaikille erityislastenvanhemmille tarkoitettu ryhmä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on autismin kirjoilla oleva 3v. poika. Tosi iso oma sopeutuminen vielä käynnissä. En jotenkin osannut ajatella, että tämä voisi sattua omalle kohdalle :(

Vierailija
4/6 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://blogit.kaksplus.fi/meriannenmielessa/2014/06/07/erityislasten-va…

Vertaistuen voimaa ei ikinä pidä aliarvioida. :) Tsemppiä teille.

Vierailija
5/6 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja selvennykseksi että en ole tuo bloggaaja tai edes vanhempi mutta tuohon on listattu kaikki erityislasten vanhempien blogit jotka tiedän.

Vierailija
6/6 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä jo 16-vuotias autistinen poika. Lohdutuksen sanoja teille nuoret äidit, opitte elämään tämänkin asian kanssa ja lopulta se vain kasvattaa sinua. Voimia!