Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koiran eroahdistus, help?

Vierailija
03.06.2015 |

Se ei riko tavaroita tai tee tuhoja. Jätin kameran päälle kun lähdin asioille, että hahmottaisin mitä oikein tapahtuu kun olen poissa. Olen olettanut, että se säntäilisi ympäri asuntoa ja ulvoisi ja haukkuisi. No, koira rauhoittuu, ja menee maahan makaamaan mutta vinkuu samaan aikaan. Se on siis rauhallinen, mutta pitää todella kovaa ääntä. Jätin sille kong leluun nakinpaloja, ei syönyt niitä. Kun tulin, söi ne heti. Koira yliaktiivinen sillon kun tulen kotiin.

DAP-haihduttimesta ei apua, sitruunapanta tehoaa vain haukkumiseen (joka loppui kyllä mutta vikinä on aivan yhtä kovaa ja siihen ei tehoa), lelut yms ei kiinnosta paitsi jos minä olen paikalla. Olen jättänyt vaatteita lattialle, kun luin jostain että se rauhottaisi. Kerran jätin ns. "roska"pussityylisen, johon siis laitoin sisälle osan sen leluista, herkkuja, luita. Ei, ei koskenutkaan.

Koulutus edennyt niin, että ihan aina ei jää vinkumaan. Esim. eilen jätin kameran päälle, ja vinkui 10 min. ja sitten meni nukkumaan. Tänään taas hieman erilaista.. Koira melkein 2v. Mikä ihme avuksi tuohon ääntelyyn?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson pidemmälle. Rupesi kyllä sittenkin kävelemään ympäri asuntoa ja haukkumaankin. Sitruunapanta tyhjentynyt ilmeisesti. *toivoton*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän