TUOSTA TYÖKAKKAKETJUSTA: Olen ilmeisesti onnekas?!
Massukkani toimii kuin ajastettu. Aamulla kaffi, sen jälkeen kakka. Kun aamukakka on hoidettu pois alta, ei seuraava tule tuntikausiin, ellen tietysti ahnehdi jotain esim. laktoosia ihan överisti liikaa.
Töissä jos olen sellaisessa paikassa, jossa voi juoda kaffin, ajoitan sen siihen hetkeen, että pääsen kotiin parin tunnin päästä.
Minun ei siis ikinä tarvitse käydä kakalla julkisella paikalla.
Kommentit (4)
Eikö tämänkin tiedon olisi voinut laittaa siihen edelliseen ketjuun. Onko tarpeen aloittaa uutta?
En nyt tiedä onko tuossa mitään onnekasta. Mä käyn kakalla työpäivän aikana niin monesti kuin mahdollista ja yritänkin ajoittaa sontimisen aina työajalle, jotta saan siitä palkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Meillä Postissa on onneks tuhat vessaa pukuhuone/kellarikerroksessa.
Löysin bonuksena vielä yhden salavessan kaukaa mutkien takaa, roskiskin aina ihan tyhjä. Kyllä kelpaa napsia laktoosikonvehteja millon huvittaa!
Salavessat on ihan parhaita! Mä löysin sellaisen kerran Espoon Ainoan kauppakeskuksesta. Vaikka eihän Espoolaiset taida käydä muutenkaan julkisissa vessoissa.
Meillä Postissa on onneks tuhat vessaa pukuhuone/kellarikerroksessa.
Löysin bonuksena vielä yhden salavessan kaukaa mutkien takaa, roskiskin aina ihan tyhjä. Kyllä kelpaa napsia laktoosikonvehteja millon huvittaa!